خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور قضایی برای پرتاب‌کننده سطل ماست و دو شهروند خانم!

خبرگزاری رسمی قوه قضائیه (میزان) از صدور حکم جلب برای فردی که به شکل نامتعارف نهی‌ از‌ منکر کرده بود خبر داد.

در توضیح این خبر به نقل از روابط عمومی دادستانی طرقبه آمده:

* پس از تظاهر به کشف حجاب توسط دو خانم در ملآعام و برخورد غیرمتعارف یک فرد با این دو خانم، دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر و این افراد جلب شدند.

* ضمن دستور برای تحقیق در مورد چگونگی شکل گیری اصل ماجرا با دستور قضایی حکم جلب ان فرد به اتهام توهین عملی و اخلال در نظم و همچنین ۲ نفر خانم به اتهام ارتکاب فعل حرام به لحاظ تظاهر به کشف حجاب صادر شد.

* به صاحب واحد صنفی که این اتفاق در آن رقم خورده بود نیز جهت رعایت اصول شرعی و قانونی وفق مقررات تذکرات لازم داده شده است.

در همین رابطه مدیرعامل مرکز اطلاع‌رسانی قوه قضائیه شایعه پلمب این واحد صنفی را تکذیب کرد.

دستور قضایی برای پرتاب‌کننده سطل ماست و دو شهروند خانم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اینکه فردا شخصی که ماست راریخت روسرشون نگهدارید اون دوزن هنجار شکن رو آزادکنید اصل نامردی است چون باعث این بی بند باری شما مسئولان هستید که مردم مجبور میشن که اینجوری برخورد کنن پلیس گشت سر کوچه مون بود میگم چندتا خانم بی حجاب تومغازه بنده هستن بیرون نمیرن بهشون گفتم به امثال شما جنس نمی فروشم برید ایستادن وبیرون نمیرن آقای پلیس میگه ماتذکر هم بدیم گوش نکنن بازداشت هم بشن قاضی آزادشون میکنه

  2. باسلام
    اگر چه نوع نهی از منكر ابن فرد متعارف نیست ولی در مقابل کسانی که به قصد هنجار شکنی و کج دهنی به حجاب، خود نمایی و رفتارهای زشت نشان می دهند و همچنین برای برانگیختن توجه برای انجام نهی از منکر کار سنبلیک خوبی انجام داده.
    خوب است دادگاه طرفین را احضار و پس از محاکمه علنی هر کدام را بنحو شایسته مجازات نماید و مثلا به آنها اجازه دهد که روی سر آن مرد به همان مقدار ماست خالی کنند. متجاهران به فسق بی حجابی را برابر حکم شرع مجازات علنی نماید.

  3. باید فرد پرتاب کننده ی سطل ماست رو شلاق بزنن و ارجاع بدن به روانپزشک حتی اگر خانم ها رضایت بدن چون مشخصه این آقا مشکل دارن و اگر چیز دیگه یی دم دستش بود با اون حمله میکرد

    1. خیر جناب. ماست پاشی با اسیدپاشی برابر نیست نه هدفش و نه مجازات قضائیش. اسیدپاش یک بیمار روانی و به شدت کینه ای و خودخواهه که معتقده کسی جز خودش حق انتخاب نداره . این موضوع ماست پاشی که فقط یک مورد گزارش شده تنش بین دو جبهه فکریه که باید متوقف بشه. لازم بذکره که به خون افتادن امثال شهید عجمیان هم نمونه بارز تحجره قشره طرفدار انقلاب جنسی است.

  4. فکر نمی‌کنم ریختن ماست رو سر راه حلی برای ترغیب به رعایت حجاب باشه. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تذکر لسانی الان با هوچی گری و وحشی گری از طرف زمان بی حجاب پاسخ داده میشه و از اونجا که هر عملی عکس العملی داره برخی ها رفتارهای زشت رو تاب نمیارن و مثل این آقا ماست بدست میشن! راه حل ایجاد همایش و جلسات گفتگ بین زنان طبقه روشنفکر هستش تا بلاخره یک طرف بتونه طرف دیگرو قانع کنه. این حرکات برای زنانه و باید توسط زنان با اون برخورد بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا