خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 27ام لالیگا از ساعت 17:45 در سانتیاگو برنابئو رویارو می‌شوند.

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا امروز و از ساعت 17:45 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال وایادولید در چارچوب هفته 27ام لالیگا اسپانیا خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402

تیم فوتبال رئال مادرید پرافتخارترین تیم لالیگا اسپانیا و البته فوتبال اروپا برای فتح لالیگا در فصل جاری نیاز به یک معجزه دارد چراکه این تیم در حال حاضر با یک بازی کمتر 15 امتیاز از رقیب سنتی بارسلونا در صدر عقب است و عملا باید با فتح لالیگا وداع کند.

رئال مادرید کارلو آنچلوتی در فصل گذشته فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و هم فاتح لالیگا و هم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد اما گویا آنچلوتی در حال تکرار دوره اول مربیگری خود در رئال مادرید است و تا اینجای کار همانند فصل دوم خود در دوره اول، اوضاع نه چندان خوبی را پشت سر می‌گذارد و در حال حاضر سوپرکاپ اسپانیا و به احتمال بسیار زیاد لالیگا را از دست داده است و باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان چه خواهد کرد و آیا می‌تولند مانع تکرار کابوس فصل 2015_2014 شود یا خیر.

رئال در 5 بازی اخیر لالیگایی خود 2 برد 2 مساوی و 1 باخت حیاتی در ال کلاسیکو را ثبت کرده است و در سوی مقابل نیز رئال وایادولید تیم پانزدهم جدول بیست تیمی لالیگا در 5 دیدار اخیر خود 3 شکست، 1 برد و 1 مساوی داشته است.

گفتنی است مهمترین جذابیت رئال وایادولید که در چندسال اخیر مصاف های این تیم با رئال مادرید را نیز جذاب کرده است، حضور رونالدوی برزیلی ستاره سابق رئال مادرید به عنوان مالک و رییس این باشگاه است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402 در ساعت 17:45 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402
پخش زنده رئال مادرید و وایادولید 13 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا