خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نیوکاسل و منچستریونایتد 13 فروردین 1402

پخش زنده نیوکاسل و منچستریونایتد 13 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 29ام لیگ برتر از ساعت 19:00 در سنت جیمز پارک رویارو می‌شوند.

تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد امروز و از ساعت 19:00 به وقت ایران در ورزشگاه سنت جیمز پارک میزبان منچستریونایتد در چارچوب هفته 29ام لیگ برتر انگلیس خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده نیوکاسل و منچستریونایتد 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار نیوکاسل و منچستریونایتد 13 فروردین 1402

پخش زنده نیوکاسل و منچستریونایتد 13 فروردین 1402

تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد در این فصل و با حضور مالکان عربستانی موفق شد شگفتی ساز لیگ برتر انگلیس لقب بگیرد و حالا در تلاش است تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را مال خود کند.

در سوی مقابل اما منچستریونایتد با اریک تن هاخ نسبتا فصل قابل قبولی را پشت سر گذاشته و اگر باخت مفتضحانه 7 گله برابر لیورپول رقیب قدیمی را فاکتور بگیریم، شیاطین سرخ در این فصل با فتح جام اتحادیه، حضور در جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا و حضور در جمع 3 تیم نخست لیگ برتر انگلیس شرایط خوبی را تجربه می‌کنند.

اما جدال نیوکاسل و منچستریونایتد دو تیمی که در میان 5 تیم بالای جدول تنها تیم‌های با 2 بازی معوقه هستند، به نوعی جدالی حساس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است؛ یونایتد با 50 امتیاز در رتبه سوم جدول و نیوکاسل با 47 امتیاز در رتبه پنجم جدول است.

منچستریونایتد در 5 بازی اخیر خود در لیگ 2 برد، 2 مساوی و 1 شکست داشته است و نیوکاسل یونایتد نیز در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی را به دست آورده است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده دیدار منچستر یونایتد و نیوکاسل 13 فروردین 1402 در ساعت برگزاری بازی یعنی 19:00 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا