خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402 | دربی روتردام

پخش زنده اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 16:00 در هفته 27ام اردویسه دربی روتردام را برگزار می‌کنند.

دو تیم فوتبال معروف شهر روتردام هلند یعنی فاینورد و اسپارتا امروز واز ساعت 16:00 به وقت ایران برگزارکننده مهمترین دربی این شهر و یکی از مهمترین دربی‌های فوتبال هلند خواهند بود؛ برای تماشای پخش زنده اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 16:00 از لینک زیز استفاده نمایید:

پخش زنده بازی اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402

پخش زنده اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402

دربی روتردام یکی از مهمترین دیدارهای فوتبال باشگاهی هلند است و به نوعی می‌توان گفت مهمترین شهرآورد این کشور است چراکه مصاف‌های سنتی آژاکس برابر پی اس وی آیندهوون و البته آژاکس برابر فاینورد که از اهمیت بیشتری نسبت به این دربی برخوردار هستند، اساسا شهرآورد نیستند.

اما فاینورد روتردام تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب خود دارد به نوعی افتخار روتردام و پرافتخارترین تیم این شهر و البته یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال هلند است اما در مقابل نیز اسپارتا روتردام قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال کشور هلند با 136 سال قدمت است.

اما دو تیم در این فصل نیز حال و روز خوشی دارند و فاینورد با درخشش جهانبخش و رفقا شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در لیگ دارد و در حال حاضر نیز با 61 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به پی اس وی 56 امتیازی و با تعداد بازی برابر با آژاکس 55 امتیازی در صدرجدول پیشتاز است.

از سوی مقابل نیز اسپارتا روتردام نیز در این فصل خوب عمل کرده و در حال حاضر با 46 امتیاز در رتبه ششم جدول هجده تیمی هلند جا گرفته است.

فاینورد هر 5 بازی آخر خود در لیگ را برده است و اسپارتا نیز در 5 دیدار آخر خود 2 باخت و 3 پیروزی را به دست آورده است؛ برای تماشای پخش زنده دیدار فاینور و اسپارتاروتردام 13 فروردین 1402 از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402 | دربی روتردام
پخش زنده اسپارتا روتردام و فاینورد 13 فروردین 1402 | دربی روتردام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا