خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و پورتیموننزه 13 فروردین 1402

پخش زنده پورتو و پورتیموننزه 13 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته 26ام لیگ برتر پرتغال از ساعت 23:00 در دراگائو رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پورتو پرتغال امشب و از ساعت 23:00 به وقت ایران در ورزشگاه خانگی خود دو دراگائو میزبان پورتیمننزه در هفته 26ام لیگ برتر پرتغال خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده پورتو و پورتیموننزه 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی پورتو و پورتیموننزه 13 فروردین 1402

پخش زنده پورتو و پورتیموننزه 13 فروردین 1402

تیم فوتبال پورتو پرتغال که در چند فصل اخیر فاتح بلامنازع جام‌های فوتبال پرتغال بوده است، در این فصل با یکی از قدرتمندترین بنفیکاهای قرن 21 مواجه شده است و قافیه را بدجور در لیگ به این تیم واگذار کرده است هرچند که پورتو در جام حذفی که بنفیکا از آن حذف شده است، شانس نخست قهرمانی محسوب میشود.

پورتو 58 امتیازی که 10 امتیاز از بنفیکا در لیگ عقب افتاده است و در 5 دیدار اخیر خود نیز 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت در کارنامه دارد، در جدال امشب تلاش می‌کند تا آخرین امیدهایش برای رقم زدن معجزه در لیگ پرتغال را زنده نگه دارد.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این فصل نیز شرایط خوبی داشته است و 13 گل را نیز به ثمر رسانده اما شاید آن طارمی همیشگی پورتو نبوده است.

اما حریف امشب پورتو تیم پورتیموننزه است که با 25 امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ هجده تیمی است و در 5 بازی اخیر خود نیز 4 باخت و تنها 1 پیروزی داشته است تا بتوان پیش بینی پیروزی نسبتا راحتی را برای پورتو داشت.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده پورتو و پورتیموننزه 13 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا