خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402 | نیمه نهایی کوپا ایتالیا

پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت 22:30 رودررو می‌شوند.

باشگاه یوونتوس ایتالیا امشب و از ساعت 22:30 در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان اینترمیلان مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده یوونتوس و اینترمیلان 15 فروردین 1402 (نیمه نهایی کوپا ایتالیا)

پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402

جدال یوونتوس و اینتر معروف به دربی ایتالیا است دیداری که نه جدال سنتی دو همشهری اما جدالی سنتی و بسیار بسیار مهم و تاریخی در فوتبال ایتالیا است و حالا امشب قسمت 262 ال کلاسیکو فوتبال ایتالیا در تورین برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال یوونتوس در این فصل عملکرد نسبتا قابل قبولی را با توجه به شرایط این تیم در دو فصل اخیر، با مکس آلگری تجربه کرده است اما به جای آنکه یووه حالا با 59 امتیاز نزدیک ترین رقیب ناپولی دست نیافتنی در سری آ باشد، به واسطه کسر 15 امتیاز پس از روشن شدن تخلفات گسترده مالی با 44 امتیاز در رتبه هفتم جدول است!

اینتر نیز روزگار خوشی را در این فصل سپری نمی‌کند این تیم پس از قهرمانی در سری آ با آنتونیو کنته، دو فصلی است که زیرنظر سیمونه اینزاگی در مسابقات شرکت می‌کند اما اینزاگی رونوشتی از دوران حضورش بر روی نیمکت لاتزیو را در اینتر به اجرا گذاشته است و این موضوع زیاد به مذاق هواداران نراتزوری خوش نمی‌آید.

اینزاگی در دو فصل اخیر در لیگ دقیقا شبیه به زمان حضور در لاتزیو تیمی پرنوسان و با نتایجی سینوسی و اصطلاحا رو مخ هواداران آماده کرده است اما در مسابقات حذفی عملکرد خوبی در فتح جام‌ها دارد دقیقا شبیه به آنچه در لاتزیو از اینزاگی سراغ داشتیم.

اینتر اینزاگی که در دو فصل اخیر دو سوپرکاپ ایتالیا و البته جام حذفی ایتالیا در فصل گذشته را با پیروزی در فینال برابر همین یوونتوس فتح کرده است، باید در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف بنفیکا برود.

اما عملکرد افتضاح اینتر در 5 بازی اخیر سری آ که با 4 باخت و تنها 1 برد همراه بوده است، سبب شده تا مدیران نراتزوری 3 بازی به اینزاگی برای حفظ صندلی‌اش زمان دهند سه دیداری که در کوپا ایتالیا، سری آ و لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد.

با این تفاسیر هر دو تیم به جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا به چشم بزرگترین امید برای رستگاری در پایان فصل نگاه می‌کنند و این بیش از پیش مصاف دو تیم در کوپا ایتالیا را حساس خواهد کرد.

گفتنی است اینتر و یوونتوس تا حالا 261 بار به مصاف هم رفته‌اند که یووه 116 برد و اینتر 81 برد را کسب کرده‌اند و 64 بازی نیز مساوی شده است؛ اما در 5 دیدار اخیر دو تیم 3 بازی با برد اینتر و 2 بازی نیز با پیروزی بانوی پیر به پایان رسیده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید؛ ضمن آنکه ساعاتی پس از پایان بازی از طریق همین لینک می‌توانید نظاره‌گر خلاصه بازی باشید.

پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402 | نیمه نهایی کوپا ایتالیا
پخش زنده یوونتوس و اینتر 15 فروردین 1402 | نیمه نهایی کوپا ایتالیا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا