خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«کرسنت خسارتی بود که شما به بار آوردید»

«امیر»، از مخاطبان انصاف نیوز در کامنتی درباره ی «تکرار سخنان زاکانی درباره ی کرسنت» [لینک] نوشت:

کرسنت هم یکی از خرابکاری هایی بود که دولت قبل و حامیانش به بار آورد. رئیس دولت قبل [یعنی آقای احمدی نژاد] به پیشنهاد معاون اولش که الان در زندان است قرارداد کرسنت را به بهانه ی ارزان فروشی به صورت یکجانبه لغو کرد. بعد از لغو یکطرفه ی این قرارداد، شرکت اماراتی طرف قرارداد از ایران شکایت کرد و ایران در دادگاه لاهه مقصر شناخته شد و محکوم به پرداخت ۱۸ میلیارد دلار شد، و علاوه بر این جریمه به علت عدم استفاده از منابع این میدان مشترک به مدت ۷ سال و سوزاندن بیهوده ی گاز این میدان کشور از درآمدی بالغ بر ۳۱ میلیارد دلار محروم شد. حالا کسانی که دائم دم از کرسنت میزنند جواب نمی دهند که آیا ارزانتر فروختن گاز (با هدف ایجاد وابستگی در طرف مقابل و افزایش قیمت در دوره های بعد) بهتر بود یا ۵۰ میلیارد خسارت؟ کرسنت کار شما بود و خسارتی بود که شما به بار آوردید؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از همان روزی که آقای روحانی به ریاست جمهوری انتخاب شدند هشدار دادم که این جماعت در دوران اصلاحات برای جلوگیری از کار دولت اصلاحات هشت سال خیانت کردند و با تجربه این هشت سال خیانت به رویارویی با دولت تدبیر و امید می آیند و در این راه از هیچ چیزی شرم ندارند. دیدید که در قزوین راهپیمایی «اپیلاسیون اعدام باید گردد» راه انداختند، دیدید که در مخالفت با برجام چه نمایشی اجرا کردند و می کنند … در هر زمینه ای که نگاه کنید این جماعت را مشغول خیانت به کشور و انقلاب می بینید. با این که تمام عمرم به امیدواری مشهور بوده ام وقتی سوابق خیانت این جماعت را از مشروطه (بساط کثافتکاری توپخانه) تا 28 مرداد (همراهی با پری بلنده و شعبان بی مخ و تیغ کشیدن بر روی مردم) تا به امروز بررسی می کنم کاملاً مأیوس می شوم و با خود فکر می کنم آیا با این جماعتی که فقط به دو اصل (شکم و زیرشکم) پایبند است کاری پیش می بریم.

    1. دوست عزيز، مشکل اساسي اينجاست که اين جماعتي که به درستي در دو اصل تعريفشان کرديد، [] و هر زمان که ميخواهند عربده بکشند، شمشيرش را نيز در هوا مي چرخانند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا