خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چشم زخم شهرام جزایری

شهرام جزایری که در ابتدای دهه‌ی هشتاد با پرونده‌ی اقتصادی سالها به زندان افتاده بود، حالا می‌گوید که به نظرش به او حسادت کرده بودند!

به گزارش انصاف نیوز، جزایری امروز این ادعا را در شبکه‌های اجتماعی خود مطرح کرده و با مخاطبانش به بحث درباره‌ی آن پرداخت:

امروز صبح به زیارت امام زاده صالح مشرف شدم، به قرآن تفأل زدم عجب آیه عزیزی آمد! آیه شریفه ۶۷ سوره مبارکه یوسف که می‌فرماید: «و حضرت یعقوب به فرزندانش گفت ای پسران من! وقتی که به مصر رسیدید همه از یک در وارد نشوید بلکه از درهای مختلف درآیید و بدانید که در برابر قضاوقدر خدا هیچ سودی به حال شما نخواهم داشت که فرمانروایی عالم را جز خدا نیست. بر او توکل کردم و باید همه صاحبان مقام توکل هم بر او اعتماد کنند!

(تفسیر: … یکی از علت‌هایی که برای این دستور یعقوب (علیه السلام) ذکر شده این است که ممکن بود، وارد شدن دستجمعی آن‌ها به یک دروازه مصر و حرکت گروهی آنان قیافه‌های جذاب، و اندام درشت، حسد حسودان را بر انگیزد، و نسبت به آنها نزد دستگاه حکومت سعایت کنند، و آنها را به عنوان یک جمعیت بیگانه که قصد خرابکاری دارند مورد سوء ظن قرار دهند، لذا پدر به آنها دستور داد از دروازه‌های مختلف وارد شوند تا جلب توجه نکنند.)

یادم میاد در سال ۱۳۸۰ سه روز بود که در سلول انفرادی بازداشت بودم، به قرآن تفأل زدم از خدا پرسیدم خدایا داستان چیه؟! چرا منو اینجوری اسیر کردند؟ دقیقاً همین آیه شریفه آمد!

چشم زخم!

یادم میاد، وقتی که به عنوان مشاور فنی در سن بسیار کم به مجلس یا دولت تردد می‌کردم، در اون ایام برخی دوستان دلسوز به من تذکر می‌دادند که شهرام تو خیلی جوانی و هر روز هم با یک دست کت و شلوار بسیار زیبا و گران قیمت و ادکلن بسیار خوشبو به این جا میایی و باور کن پشت سرت که خارج می‌شوی اکثراً چشم می‌زنند!

اما من گوش نمی‌کردم! دقیقاً مثل همین الان 🙂

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شهرام جون، وقت مناسبى انتخاب نكردى بذار اين روزها بگذره ، ميايم تو پيچت يه دل سير ميخنديم

  2. اینقدر برای خودت نوشابه باز نکن اقای جزایری! قانون شکنی و دست‌درازی و سو استفاده و زدوبند و کلاه‌برداری افتخار نداره. میتونی کماکان این کارهای خودت رو به “زرنگی” تعبیر کنی، اما ماهیت انها را تغییر نمیدی. هرکس به ادمی مثل تو حسادت کنه قطعا یه جای کارش میلنگه و باید به فکر اصلاح و تربیت خودش باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا