خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصاف ۴۰۲

علی اصغر شفیعیان، مدیر انصاف نیوز

انصاف سال ۱۴۰۱ را پر استرس گذراند و البته از نظر خودمان به نسبت برنامه‌هایی که داشتیم نتیجه موفق بود. همین موفقیت‌های کوچک است که ما را به آینده امیدوار می‌کند.

من و همکارانم نقدهای شما را می‌بینیم و می‌شنویم، تا جای ممکن پاسخگوییم؛ البته به نهادهای نظارتی که پاسخگویی دلبخواهی نیست، مجبوریم اما تمایلی نداریم که از تلخی‌ها بگوییم. کشمکش ما و نهادهای نظارتی مانند کشمکش ما با آنهاست که خارج قدرت هستند اما انتظارات عجیب و غریبی دارند.

خیلی از مخاطبان به ما لطف دارند؛ بارها ابراز کرده‌اند و ما را شرمنده می‌کنند. بارها تاکید کرده‌ایم که اطلاع رسانی درست، وظیفه‌ی ماست و هیچ منتی نیست. کوتاهی‌هایمان را بگویید و تذکر بدهید، تا جای ممکن خودمان را اصلاح می‌کنیم.

مشکلات مالی انصاف در ۱۴۰۱ بسیار بود ولی تلاش می‌کنیم سر پا بمانیم. اساسا در مورد مسائل مالی ضعیف عمل کرده‌ایم ولی در تلاشیم این ضعف را رفع کنیم. یکی از راه‌های آن، دریافت حمایت از سوی مخاطبان است؛ روشی مرسوم در میان رسانه‌های خصوصی در رسانه‌های دنیا. دیگری تبلیغات است؛ اگر صاحب کسب و کاری هستید یا دوستانی را می‌شناسید که نیاز به معرفی کالا و خدماتشان دارند، ما را به آنها معرفی کنید.

برنامه‌های خوبی برای ارتقای کیفیت انصاف در ۴۰۲ داریم؛ بخشی از آنها به پیشنهاد شما شکل گرفته است. با انصاف باشید!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا