خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402

پخش زنده تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 21:30 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در مهمترین دیدار هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 21:30 امشب میزبان صدرنشین لیگ برتر سپاهان اصفهان است؛ برای تماشای پخش زنده دیدار تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402

پخش زنده تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402

جدال حساس تراکتور و سپاهان در چارچوب هفته 25ام لیگ برتر فوتبال ایران بدون شک مهمترین و حساسترین جدال این هفته از مسابقات است.

تراکتور که پس از حضور خمس اسپانیایی بر روی نیمکت شرایط خوبی را تجربه کرده است، در حال حاضر با 39 امتیاز از 24 بازی در رتبه ششم جدول است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند رتبه پنجم را از مس رفسنجان محمد ربیعی پس بگیرد.

اما سپاهان اصفهان هفته‌هاست که صدرنشین لیگ برتر خلیج فارس است و در حال حاضر با 24 بازی 52 امتیاز را کسب کرده است؛ سپاهان دو تیم استقلال و پرسپولیس را به عنوان تنها تعقیب‌کنندگان جدی خود در جدول می‌بیند و به نوعی جدال امشب را نیز سخت‌ترین دیدار خود تا پایان لیگ می‌داند.

سپاهان با یک بازی کمتر 1 امتیاز از پرسپولیس بیشتر دارد و با تعداد بازی برابر 3 امتیاز از استقلال پیش است و با توجه به دیدارهای سپاهان تا پایان فصل شاید اگر شاگردان ژوزه مورایس بتوانند 3 امتیاز سخت را از تبریز بگیرند، کار سختی برای حفظ جایگاه نخست خود نداشته باشند.

تراکتور در 5 دیدار اخیر خود در لیگ 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی داشته است و سپاهان صدرنشین نیز در 5 جدال اخیر خود 4 برد و 1 تساوی را بدست آورده است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

پخش زنده تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402
پخش زنده تراکتور و سپاهان 18 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. برای اولین بار از ته دل درسته راضی نیستم ولی ای کاش سپاهان بتونه این بازی رو ببره تا قهرمان لیگ برتر بشه چون واقعا مثل سرخابی های پایتخت با پنالتی های مشکوک به رده بالا نرسیده یاشاسین عشقیم و تیم محبوبم ❤تراکتور و آرزوی قهرمانی برای سپاهان همیشه قهرمان

    1
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا