خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لاتزیو و یوونتوس 19 فروردین 1402

پخش زنده لاتزیو و یوونتوس 19 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 29ام سری آ ایتالیا در ساعت 22:15 در المپیکو رم رودررو خواهند شد.

تیم فوتبال لاتزیو یکی از دو نماینده پایتخت امشب و از ساعت 22:15 به وقت ایران در چارچوب هفته 29ام سری آ ایتالیا در المپیکو میزبان پرافتخارترین تیم فوتبال ایتالیا در سطح داخلی یعنی یوونتوس خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده لاتزیو و یوونتوس 19 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده یوونتوس و لاتزیو 19 فروردین 1402

پخش زنده لاتزیو و یوونتوس 19 فروردین 1402

لاتزیو مائوریتسیو ساری در حال حاضر با 55 امتیاز از 28 بازی در رتبه دوم سری آ به سر می‌برد اما با توجه به اختلاف 19 امتیازی با ناپولی عقاب‌های پایتخت امیدی به فتح سری آ در این فصل ندارند.

لاتزیو ساری اگر بتواند رتبه دوم را حفظ کند بهترین عملکرد لاتزیو در سری آ را پس از قهرمانی 23 سال پیش با اسون گوران اریکسون سوئدی رقم زده است؛ هرچند که لاتزیو پس از آن قهرمانی با مربیانی همچون روبرتو مانچینی و خصوصا سیمونه اینزاگی چندین جام سوپرکاپ ایتالیا و جام حذفی را به دست آورده است اما در 23 سال گذشته هرگز رتبه‌ای بهتر از سومی در سری آ بدست نیاورده است.

اما یوونتوس در این فصل با آلگری تا کنون از 28 بازی 59 امتیاز گرفته و باید بالاتر از لاتزیو در رتبه دوم باشد اما کسر 15 امتیاز از این تیم بدلیل تخلفات مالی سبب شده تا شاگردان آلگری با 44 امتیاز در رتبه هفتم باشند؛ نکته جالب آنکه آخرین قهرمانی یووه در سری آ با همین ساری بدست آمده است.

به جز ناپولی که به احتمال 99 درصد قهرمان این فصل است رقابت شدیدی بین لاتزیو، میلان، اینتر، آ اس رم، آتالانتا و با ارفاق بسیار زیاد همین یوونتوس بر سر کسب مقام‌های دوم تا چهارم و کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا در جریان است.

لاتزیو در 5 باز یآخر خود در سری آ 4 برد و 1 تساوی داشته است و یوونتوس نیز 4 برد و 1 باخت را در 5 بازی آخر خود به ثبت رسانده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده لاتزیو و یوونتوس 19 فروردین 1402 را از ساعت 22:15 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا