خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصائب بازی در نقش منفورترین شخصیت سریال «پس از باران» از زبان بازیگر آن

روزیاتو نوشت:

امیر آتشانی بازیگر سینما و تلویزیون که با بازی در نقش «غلام» در سریال پربیننده «پس از باران» معروف شد از مشکلات پس از بازی در این سریال می‌گوید.

بازیگر نقش «عمو غلام» سریال «پس از باران» که سال ۱۳۷۹ از شبکه سوم سیما پخش می‌شد، ۲۳ سال بعد از انتشار آن، از مصائب بازی در «منفورترین» نقش این سریال می‌گوید.

بازی در نقش «غلام» در این سریال تبعات سنگینی برای امیر آتشان» داشت؛ به حدی که باعث شد حدود ۹ سال از تلویزیون کناره‌گیری کند.

او در گفتگویی که سال ۱۳۹۹ با «تسنیم» انجام داد نیز در این باره و اینکه نقش غلام چه تاثیری روی زندگی‌ شخصی‌اش داشت صحبت کرده و گفته بود: «بعد از بازی در این سریال واقعاً اذیت شدم، وقتی با خانواده به شمال می‌رفتم و می‌خواستم خرید کنم، دکان دار تا مرا می‌شناخت با لحن بدی ملامتم می‌کرد. کسانی ناسزا و برخی هم تهدید می‌کردند. این اتفاقات مقابل خانواده‌ام می‌افتاد و انگار آب سردی به روی سرم می‌ریختند». 

آتشانی در همان گفتگو ادامه داد: «کارگردان‌ها دیگر نمی‌خواستند نقش دیگری به من پیشنهاد کنند و ترجیح دادم چند سالی از تلویزیون فاصله بگیرم تا شاید نقش‌های دیگر به من پیشنهاد شود. همه کارگردان‌ها توقع داشتند که نقش‌های منفی شبیه غلام را برایشان بازی کنم». بازی کردن دراین نقش با وجودی که شهرت زیادی برای بازیگرش به ارمغان آورد، اما تا سال‌ها خاطره بدی برای او در زندگی شخصی و کاری‌اش خلق کرد به حدی که بعد از بازخورد‌ها و تبعات منفی این نقش برای‌اش رسما اعلام کرد «شاید نباید این نقش را قبول می‌کردم». 

پیش‌تر مرجان محتشم بازیگر نقش «شهربانو» یا همان «خانوم کوچیک» نیز از دلایل ترک بازیگری پس از بازی در مجموعه «پس از باران» گفته بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا