خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 22:30 در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رودررو می‌شوند.

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
(برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402

دو تیم رئال مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس امشب در دیداری جذاب و تماشایی و در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 از ساعت 22:30 به میزبانی سفید‌های مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

رئال مادرید اسپانیا پرافتخارترین تیم سه جام مهم بین المللی فوتبال باشگاهی دنیاست؛ آن‌ها با 14 جام پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان، با 5 جام پرافتخارترین تیم سوپرجام اروپا و البته بازهم با 5 قهرمانی پرافتخارترین تیم جام باشگاه‌های جهان هستند.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا اسپانیا، این فصل را در لیگ داخلی عملا به بارسا باخت و پس از واگذاری سوپرکاپ اسپانیا به رقیب همیشگی، در لالیگا نیز با اختلافی 13 امتیازی امیدی برای رسیدن به بارسا ندارند تا همگان به یاد فصل دوم کارلو آنچلوتی در دوره اول حضورش در مادرید بیفتند.

اما پیروزی بزرگ شاگردان کارلتو در ال کلاسیکو جام حذفی در خانه دشمن قدیمی، ورق فصل را برگرداند و حالا رئال در آستانه فتح کوپا دل ری است و ایضا انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برای فتح دوباره لیگ قهرمانان و تکرار داستان تاریخی قهرمانی شماره 14 در اروپا را دارد.

اما چلسی که دو فصل پیش با هدایت توخل برای دومین بار به قهرمانی اروپا رسید، فصل کابوس‌واری را سپری می‌کند چراکه این تیم در این فصل و با حضور مالکان آمریکایی اوضاع پیچیده‌ای دارد.

چلسی فصل را با توخل آغاز کرد اما او خیلی زود برکنار شد و گراهام پاتر جایگزین او شد؛ انتخابی که با ولخرجی بی‌سابقه و غیرقابل باور مالکان جدید برای او همراه شد اما در جواب پاتر تیمی را آماده مسابقات کرد که به معنای صحیح کلمه سوژه کمدی رسانه‌های ورزشی را فراهم آورد.

چلسی در حال حاضر در رده یازدهم جدول انگلیس است و مدت کوتاهی است که پاتر هم از هدایت این تیم برکنار شده و سرمربی سابق و البته کاپیتان محبوب سابق این تیم یعنی فرانک لمپارد بار دیگر هدایت غرور لندن را بر عهده گرفته است.

اما اگر بگوییم تنها شب خوب پاتر در چلسی دیدار برگشت با دورتموند در یک هشتم لیگ قهرمانان بود، ادعای بی‌جایی نکردیم؛ شبی که باعث شد شیرهای لندن در یکی از بدترین فصل‌های خود در قرن 21، حالا در جمع 8 تیم برتر اروپا باشند.

در حوزه افتخارات دو تیم در لیگ قهرمانان رئال مادرید با 14 قهرمانی و 3 نایب قهرمانی سلطان بلامنازع لیگ قهرمانان است و چلسی نیز با 2 قهرمانی و 1 نایب قهرمانی که همگی در قرن 21 بدست آمده، سومین تیم پرافتخار فوتبال انگلیس در لیگ قهرمانان پس از لیورپول و منچستریونایتد محسوب می‌شود.

در تاریخ بازی‌های رودررو رسمی دو تیم، رئال تنها 1 برد داشته که مربوط به بازی فصل گذشته در مرحله یک چهارم و هتریک تاریخی بنزما در لندن است اما چلسی در جدال‌های رودررو 4 برد را تجربه کرده که البته آخرین آن‌ها پیروزی تلخ فصل گذشته در مادرید بود که برای صعود چلسی کافی نبود؛ در ضمن دو دیدار این دو تیم نیز به تساوی انجامیده و جالب است که این سومین فصل پیاپی است که این دو تیم در دور حذفی یو سی ال رودررو می‌شوند و باید دید قهرمانان دو فصل اخیر لیگ قهرمانان در این جدال چه می‌کنند.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
پخش زنده رئال مادرید و چلسی 23 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا