خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کی‌روش: به بازیکنان دو تیم تبریک بگویم، به ویژه به تیم خودم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید تیمش برابر یکی از برترین‌ تیم‌های آسیا به پیروزی رسیده است. کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر کره جنوبی حاضر شد.

به گزارش ایسنا، او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همانطور که همه شاهد بودیم، امشب برابر یکی از بهترین‌تیم‌های آسیا به پیروزی رسیدیم. ارزش این برد به خاطر شکست کره جنوبی خیلی زیاد است. امشب توانستیم سه امتیاز دیگر را بدست آوردیم. بازی امشب چهارمین بازی ما بود و هنوز شش بازی دیگر باقی مانده است و باید در ادامه مسیر و با تمرکز بالا کار کنیم.

کی‌روش اضافه کرد: می‌خواهم به بازیکنان دو تیم تبریک بگویم. خصوصا به بازیکنان خوب تیم خودم تبریک بگویم که تا این حد خوب بازی کردند. جا دارد از تماشاگران هم تشکر کنم. به همه ایرانیان شب‌های اخیر را تسلیت می‌گویم و از هواداران هم تشکر می‌کنم که در این شب خاص به کمک ما آمدند.

او در پاسخ به این سوال که چرا از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی صحبت نمی‌کند، گفت: رقابت‌ها چون ادامه دارد، برای صحبت کردن در این موارد خیلی زود است. نمی‌خواهم صحبتی بکنم چون اتفاقات زیادی قطعا در 6 بازی پیش روی رخ خواهد داد.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره جوسازی کره‌ای‌ها، عنوان کرد: ما امشب ثابت کردیم که تیم‌ها باید در زمین خودشان را ثابت کنند. نتایج تعیین کننده هستند. ما دو برد خوب به دست آورده‌ایم و این دو برد اخیر ما، قسمتی از راه ماست. هنوز شش بازی باقی مانده‌ است. مهم‌ترین پیام این بازی این بود که آماده‌سازی خود را نباید رها کنیم. باید حمایتها صورت بگیرد و باید با قدرت بیشتر  خود را آماده کنیم چون این تیم چنین قدرت و توانایی‌ای دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا