خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ اروپا

پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 22:30 در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم منچستریونایتد انگلیس و سویا اسپانیا امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد منچستر در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا 2023_2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ برای تماشای پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده منچستر یونایتد و سویا 24 فروردین 1402

پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ اروپا
(برای تماشای پخش زنده دیدار منچستر سویا بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 | یک چهارم نهایی لیگ اروپا

پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402

دو تیم منچستر یونایتد انگلیس و سویا اسپانیا امشب در دیداری جذاب و تماشایی و در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا 2023_2022 از ساعت 22:30 به میزبانی شیاطین سرخ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس در این فصل با هدایت اریک تن هاخ هلندی فصل نسبتا خوبی را سپری کرده است؛ این تیم در حال حاضر در رتبه چهارم لیگ برتر است و شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد و همچنین موفق به فتح جام اتحادیه نیز شده و اگر باخت 7 بر 0 برابر دشمن دیرینه لیورپول را فاکتور بگیریم، تن هاخ عملکرد خوبی با شیاطین سرخ داشته است.

سویا فصلی کابوس‌واری را در لالیگا پشت سر گذاشته است و در حال حاضر در رتبه نازل سیزدهم جدول لالیگا قرار دارد اما سویا که به رئال مادرید جام یوفا یا همان لیگ اروپا معروف است، در چنین فصلی نیز به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا رسیده است تا بازهم ثابت کند رقابت در این مسابقات را خوب بلد است.

در زمینه افتخارات اروپایی یونایتدها با 3 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان دومین تیم پرافتخار انگلیسی آن مسابقات هستند اما در لیگ اروپا نیز منچستر در سال‌های اخیر 1 قهرمانی با ژوزه مورینیو و 1 نایب قهرمانی را نیز دو فصل پیش بدست آورده و علاوه بر این 1 جام برندگان جام اروپا و 1 سوپرجام اروپا نیز در کارنامه آن‌ها ثبت شده است.

اما سویا بدون شک رئال مادرید اروپاست؛ این تیم با 6 قهرمانی در لیگ اروپا پرافتخاترین تیم این جام است و این تیم به جز لیگ اروپا یا جام یوفا تنها 1 بار برنده سوپرجام اروپا شده است.

در بازی‌های رودررو اما منچستریونایتد یک بازنده مطلق بوده و در چهار جدال برگزار شده، 3 پیروزی سهم سویا بوده و یک بازی نیز مساوی شده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده منچستریونایتد و سویا 24 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا