خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برای خود یا فلسطینی‌ها؟ | احمد زیدآبادی

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل منطقه در یادداشتی تلگرامی نوشت:

برگزاری روز قدس بدین صورت، کمکی به مسئلهٔ فلسطین نمی‌کند.

اگر منظور از اعلام روز جهانیِ قدس، موضع‌گیری واحد کشورهای مسلمان و یا مسلمانان جهان در برابر مسئلهٔ فلسطین باشد، با این نوع راهپیمایی و با این نوع شعارها، نه فقط اثری از اتحاد به چشم نمی‌خورد، بلکه تفرقهٔ شدید و بنیادی در سطح جهان اسلام را در بارهٔ موضوع فلسطین به نمایش می‌گذارد.

مادامی‌که برخی کشورهای مسلمان بدون الزام اسرائیل به اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل با آن کشور روابط‌شان را عادی می‌کنند و جمهوری اسلامی هم قطعنامه‌های شورای امنیت را در بارهٔ فلسطین از اساس رد می‌کند، هرگز چیزی به عنوان اتحاد کشورهای مسلمان یا مسلمانان جهان در برابر مسئلهٔ فلسطین اتفاق نخواهد افتاد.

راه اتحاد کشورهای مسلمان و بلکه اتحاد همهٔ جهان در مورد فلسطین، تدوین طرحی روشن بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت و اجرایی شدن آن به عنوان پیش‌شرط هر نوع مراوده با اسرائیل است. باقی راه‌ها تنها به استمرار اشغال اسرائیل بر سرزمین‌های فلسطینی و تداوم درد و رنج فلسطینی‌ها منجر می‌شود و بس!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این که زید آبادی می گوید ، تدوین طرحی روشن بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت. یعنی دوست عزیزمان در فضا زندگی میکند یا شورای امنیت را نمی شناسد یا به او گفته اند این گونه بگو ، یا ‌…. زیبا بود …

    1
    6
  2. آقای زیدآبادی، منصف باشید. امسال مرگ بر آل سعود حذف شد و به بجای آن درود بر پدر آل سعود جایگزین شد. این یعنی یک پله تا سقوط آل یهود! البته قرار بود اشغال گری سرزمین اکراین به وسیله آل پوتین را هم محکوم کنیم، چون قدس در آن جا نبود دیگر جایز نبود!

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا