خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402

پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 26ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 در آزادی رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال استقلال تهران که یکی از سه ضلع مثلث قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال ایران است، امشب و از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار تهران خواهد رفت؛ برای تماشای پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده استقلال تهران و هوادار تهران 26 فروردین 1402

پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402

استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی که بدون شکست فصل پیش را به عنوان قهرمان با فرهاد مجیدی به انتها رساند، در این فصل با هدایت کاپیتان و سرمربی سابق اسپورتینگ لیسبون یعنی ریکاردو ساپینتو بازهم دستکم در زمین فوتبال به روند خوب خود ادامه داده است.

آبی‌ها شرایط اسفناکی را در حوزه مدیریتی پشت سر می‌گذارند و در یک ماه اخیر باشگاه با مسائلی چون استعفای علی فتح الله زاده، عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی، حذف از آسیا به دلیل عدم پرداخت بدهی خارجی و … مواجه است اما با این وجود شیردل پرتغالی به شکل عجیبی روند فوتبالی استقلال را حفظ کرده است و این تیم برای تکرار قهرمانی در لیگ و بدست آوردن جام حذفی پس از کسب سوپرجام فوتبال ایران می‌جنگد.

استقلال که هفته آینده باید در یک دربی حیاتی به میدان برود در این هفته میزبان هوادار ساکت الهامی مربی جنجالی فوتبال ایران است و باید دید استقلال پس از برد روز گذشته پرسپولیس و در حالی که قطعا نگاهش به دیدار سپاهان و مس رفسنجان نیز خواهد بود، در آزادی چه می‌کند.

استقلال در 5 بازی اخیر خود در لیگ 1 تساوی و 4 برد داشته است و این در حالی است که هوادار تهران در 5 بازی آخر خود 3 باخت، 1 برد و 1 تساوی داشته و با 29 امتیاز در رتبه دهم جدول است.

گفتنی است استقلال و سپاهان در حال حاضر 52 امتیاز دارند و با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس 54 امتیازی امشب باید برای پس گرفتن جایگاه خود در جدول به میدان بروند.

اما شما می‌توانید پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402 را در ساعت 19:30 با استفاده از لینک ابتدای مطلب و یا کلیک بر روی عکس زیر تماشا بفرمایید.

پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402
پخش زنده استقلال و هوادار 26 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا