خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پیکان و نفت آبادان 26 فروردین 1402

پخش زنده پیکان و نفت آبادان 26 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته ۲۶ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 در تهران رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در پایین جدول برای بقا در لیگ دست و پا می‌زند، امشب و از ساعت 19:30 میهمان پیکان تهران خواهند بود و راهی به جز پیروزی در این بازی نخواهند داشت؛ برای تماشای پخش زنده پیکان و نفت آبادان 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده پیکان تهران و صنعت نفت آبادان 26 فروردین 1402

پخش زنده پیکان و نفت آبادان 26 فروردین 1402

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به همراه نفت مسجدسلیمان به عنوان دو تیم نفتی و خوزستانی در حال سقوط به لیگ 1 هستند اما نفتی‌های آبادان که پس از حضور عبدالله ویسی جانی گرفته‌اند، پس از برد هفته پیش برابر تیم چهاردهم جدول مس کرمان در یک بازی 6 امتیازی و با توجه به شکست مس برابر پرسپولیس در این هفته، حالا با یک برد حیاتی برابر میزبان کم انگیزه یعنی پیکان تهران، رسما به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار خواهند شد و اختلاف خود با تیم مس و منطقه امن را به 2 خواهند رساند.

اما پیکان مجتبی حسینی 10 امتیاز از برزیلی‌های ایران بیشتر گرفته‌ است و با 26 امتیاز در رتبه 11 جدول است و نه غم سقوط دارد و نه امکان رسیدن به رتبه خاصی در لیگ برتر و باید دید این عمل باعث تمرکز بیشتر پیکان خواهد شد و یا باعث بی‌انگیزگی این تیم.

اما نفت آبادان در 5 بازی اخیر خود 3 باخت و 1 برد و 1 تساوی داشته است و پیکان نیز 2 باخت، 2 تساوی و 1 برد را بدست آورده است.

اما شما می‌توانید پخش زنده پیکان و نفت آبادان 26 فروردین 1402 را در ساعت 19:30 با استفاده از لینک ابتدای مطلب به تماشا بنشینید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا