خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 31 لیگ 1 فرانسه از ساعت 22:30 در پارک دو پرنس رودررو می‌شوند.

تیم‌های اول و دوم لیگ 1 فرانسه امشب و در چارچوب مهمترین دیدار هفته 31 لوشامپیونه در پارک دو پرنس پاریس از ساعت 22:30 رودررو خواهند شد؛ برای تماشای پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده پی اس جی و لنس 26 فروردین 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402
(برای تماشای پخش زنده پی اس جی و لنس بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402

پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در فصول اخیر روندی عکس را طی کرده و هرچه ناصر الخلیفی و مالکان قطری بیشتر خرج می‌کنند بیشتر عملکرد ضعیف از خود نشان می‌دهند!

پی اس جی این فصل با حضور مثلث نیمار، امباپه و مسی و حضور ستارگانی چون سرجیو راموس و … بدون گل زده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن از این جام به عنوان هدف اصلی حذف شد و از جام حذفی فرانسه نیز کنار رفته است.

پاریسی‌ها در لیگ نیز حال و روز خوشی ندارند و خبری از اختلاف امتیازهای معمول پی اس جی با دیگر تیم‌ها نیست و این تیم تا اینجای فصل 5 بار در لیگ شکست خورده است.

با وجود آنکه پاریس بازی آخر خود در لیگ را برده و اختلاف 6 امتیازی در صدر را با همین لنس حفظ کرده، اما اوضاع هیچ در پاریس خوب نیست؛ مسی هوای بازگشت به کاتالونیا را دارد، نیمار مصدوم است و سرمربی باشگاه، گالتیه نیز متهم به نژادپرستی علیه سیاه‌پوستان و مسلمانان شده است!

پی اس جی 69 امتیازی در 5 بازی آخر خود در لیگ 3 برد و 2 باخت دارد اما در مقابل تیم قابل احترام لنس با 63 امیتاز در تعقیب پی اس جی در صدرجدول است و در 5 مسابقه آخر خود نیز 1 مساوی و 4 پیروزی را داشته است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده پاری سن ژرمن و لنس 26 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا