خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402 را با ما ببینید؛ دو تیم در چارچوب دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان در لندن از ساعت 22:30 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال آث میلان دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و پرافتخارترین تیم ایتالیایی این جام، پس از پیروزی ارزشمند 1 بر 0 برابر صدرنشین سری آ ناپولی در دور رفت این مرحله، امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در ناپل و ورزشگاه دیگو مارادونا میهمان ناپولی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود (نکات آماری در ادامه مطلب)؛ اما برای تماشای پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک فرمایید:

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده بازی ناپولی و آث میلان 29 فروردین 1402

پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
(برای تماشای پخش زنده دیدار آث میلان و ناپولی با گزارش انگلیسی بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402

جدال برگشت تنها دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که بین دو تیم از یه کشور برگزار می‌شود، امشب و به میزبانی ناپلی‌ها در دیگو مارادونا برگزار خواهد شد.

در رقابت‌های داخلی این فصل ایتالیا هر دو تیم از جام حذفی کنار رفته‌اند، میلان سوپرکاپ را به اینتر واگذار کرده است و اما در سری آ ناپولی با لوچانو اسپالتی یکی از ماندگارترین فصول این باشگاه ناپلی را در تاریخ فوتبال ایتالیا رقم زده است و در حال حاضر این تیم با اختلافی 14 امتیازی نسبت به تیم دوم لاتزیو، از همین الان سومین قهرمانی خود در سری آ و البته اولین قهرمانی سری آ بدون حضور مارادونا در میان بازیکنان را برای خود رزرو کرده است.

اما آث میلان مدافع عنوان قهرمانی سری آ که فصل پیش با پیولی بعد از 11 سال به قهرمانی ایتالیا رسید، در این فصل استاندارد جدیدی از عملکرد سینوسی را ارائه کرده‌است؛ در توضیح این گزاره همین بس که میلان در 50 روز اخیر 8 بار در همه رقابت‌ها به میدان رفته و تنها 2 بار برنده بوده که این دو پیروزی در در دو جام مختلف در برابر قوی‌ترین تیم این فصل سری آ ناپولی بدست آمده است!

به این ترتیب آث میلان پیولی در دوماه اخیر تنها موفق شده کابوس اسپالتی و ناپولی باشد و باید دید پس از برد 4 بر 0 در لیگ و 1 بر 0 دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میلان بازهم ناپولی را میبرد یا بازگشت اوسیمن همه‌چیز را عوض خواهد کرد.

در خصوص افتخارات اروپایی، دو تیم قابل قیاس نیستند چراکه میلان با 7 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا است در حالی که ناپولی برای اولین بار است که حتی رنگ مرحله یک چهارم نهایی را دیده است هرچند که ناپلی‌ها با مارادونا یک بار جام یوفا جام سطح دو قاره اروپا را فتح کرده‌اند؛ حالا باید دید میلان پرافتخار بعد از 16 سال به نیمه‌نهایی می‌رسد یا پارتنوبی برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر اروپا راه می‌یابد.

دو تیم اما 172 بار به مصاف هم رفته‌اند که در مجموع سهم میلان 69 برد و سهم ناپولی 51 برد بوده و 52 بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده ناپولی و میلان 29 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا