خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتانیاهو: با احیای برجام می جنگیم

تانیاهو در سخنرانی خود در مراسم یادبود هولوکاست که رضا پهلوی نیز در آن حضور داشت، گفت تل آویو قاطعانه با هرگونه امکان احیای برجام خواهد جنگید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل روز دوشنبه (دیشب) در مراسم سالگرد یادبود “هولوکاست” و در جمع مهمانان داخلی و خارجی این مراسم در شهر قدس گفت، رژیم تل آویو قاطعانه با هرگونه امکان احیای برجام خواهد جنگید.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو در مراسم هولوکاست که با حضور رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران در شهر قدس برگزار شده بود، قول داد که اسرائیل به مبارزه خود برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهد داد.

نتانیاهو با یادآوری سفر اخیر خود به برلین، خاطرنشان کرد که از زمان آلمان نازی “جهان تغییر کرده است، اما درخواست‌ها برای نابودی ما متوقف نشده است و امروز از سوی رژیم وحشتناک تهران می‌آید.”

نخست‌وزیر راستگرای اسراییل که در هفته های گذشته با کم نظیرترین اعتراضات داخلی علیه کابینه خود دست و پنجه نرم می کند، گفت: ما قاطعانه علیه هرگونه توافق هسته‌ای با ایران که راه آن را به سوی سلاح‌های هسته‌ای هموار می‌کند می‌جنگیم.

نتانیاهو در مراسم یادبود هولوکاست: قاطعانه با امکان احیای برجام می جنگیم

او با هشدار نسبت به “پاسخ کوبنده” اسرائیل به هرگونه رویکرد دشمن گفت: “و به همین دلیل، ما قاطعانه با نیروهای نیابتی ایران در اطراف خود می جنگیم.”

در این مراسم رضا پهلوی فرزند آخرین شاه ایران نیز به عنوان مهمان وزیر اطلاعات اسراییل، حضور داشت.

وی نیز در مصاحبه ای در جمع خبرنگاران با محکوم کردن انکار هولوکاست، حضور در مراسم یادبود قربانیان هولوکاست را وظیفه خود دانست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا