خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز نیست | سالک: «مردم که نمی دانند آنها زن و شوهر بوده اند»!

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ی ماجرای کنسرت اخیر در قم گفت: این اتفاقی که اخیرا در قم روی داد ابتدا با عنوان دفاع مقدس بود، ولی متاسفانه در ادامه شاهد دست دادن آن خانم با یک آقا بودیم که بعدا گفته شد، زن و شوهر بوده اند؛ اما نکته این است که مردم نمی دانند آنها زن و شوهر بوده اند.

به گزارش انصاف نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سالک در گفت و گو با تابناک درباره دغدغه ها و نگرانی های فرهنگی مراجع، علماء و حوزه، اظهار کرد: گلایه آقایان علماء روشن است. البته بسیاری از این گلایه ها تا جایی که بنده می دانم علنی نشده، بلکه به صورت خصوصی به مسئولان فرهنگی کشور منتقل شده است.

وی افزود: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار است که به دنبال گسترش فرهنگ اسلام در کشور باشد و از هر بستری که باعث ایجاد بی تفاوتی و یا خدایی ناکرده بی بند و باری در کشور می شود، که مصداق آن کنسرت و موسیقی است، جلوگیری کند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: از بین کنسرت هایی که در کشور برگزار می شود ما تعدادی را در کمیسیون فرهنگی بررسی کرده و حتی با مواردی برخورد کرده ایم، نظیر کنسرت تک خوانی خانم ها و آلبومی معروف به “ذغال چی” که یک آلبوم زیر زمینی بسیار بد بود.

وی در عین حال یادآوری کرد: بخشی از آنچه توسط کمیسیون فرهنگی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شده ایم نظیر موضوع برگزاری کنسرت در مشهد، مورد اقدام و عمل آقای وزیر و وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

سالک در خصوص برخی گمانه زنی های اخیر مبنی بر احتمال تغییر وزیر ارشاد، عنوان کرد: ما هم زمزمه هایی مبنی بر تعویض ایشان شنیده ایم، اما هنوز جزئیات را نمی دانیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ما به اشکال مختلف اعم از سئوال و دعوت وزیر به کمیسیون برای ارائه توضیحات دربارع مسائل فرهنگی اقدام کرده و نظرات خود را در این خصوص منعکس کرده ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بر اساس تصمیم شورای ویژه مبارزه با اقدامات مروج دغدغه و دلواپسی از این پس زن و شوهر موظفند 3 روز قبل از بروز هرگونه تماس فیزیکی در خارج از منزل، زمان و مکان دقیق وقوع حادثه را به اطلاع این نهاد رسانده تا نسبت به اعلام عمومی رابطه زن و شوهری زوج مربوطه از طریق زیرنویس و درج در رسانه ها اقدام گردد تا مبادا خدایی ناکرده کسی فکر بد کند. بر اساس تصمیم این شورا برای استعمال کلماتی مانند “عزیزم” در ملاء عام هم نیاز به دریافت مجوزهای ویژه ای است که برای رده های سنی 20 تا 40 در سایز A4 و برای رده های سنی 40 به بالا در سایز A5 به زوجها واگذار میگردد تا بالای سر برده و جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نماند. البته توصیه میشود به جای این گونه واژه های سخیف غربی که مصداق نفوذ فرهنگی است از واژه هایی چون “زن” و “اقا” استفاده شود. لازم به ذکر است که اعتبار این مجوزها 6 ماهه بوده و زوج ها میبایست هر 6 ماه اقدام به تمدید مجوز خود نمایند.
    بدیهی است عدم همکاری با این نهاد از چشم های ورقلمبیده ناظران نامحسوس که دائما در حال رصد جیک و پیک زندگی مردم هستند پنهان نمانده و با خاطیان برخورد میگردد.
    شورای ویژه مبارزه با اقدامات مروج دغدغه و دلواپسی

  2. پس از انقلاب فرهنگی در دانشگاه تبریز کمیته انضباطی دو نفر از همکلاسهای ما را که زن و شوهر بودند احضار کرد و از آن ها خواست که همراه هم به دانشگاه نیایند و … وقتی این دو تن توضیح دادند که زن و شوهر هستند، آقایان افاضه فرمودند که ما می دانیم ولی دانشجویان که نمی دانند و وقتی شما را با هم می بینند فکر می کنند راه رفتن دختر و پسر با هم آزاد است. ظاهراً حکایت هم چنان باقی است …

  3. برگریه من خندی کاینجازچه میگرید خندند بر ان دیده کاینجا نشود گریان . فرهنگ فرهنگ فرهنگ چه کلمه مظلومی…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا