خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان در میلان و از ساعت 22:30 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا که برخلاف سری آ ایتالیا فصل خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 پشت سر گذاشته است، امشب و به پشتوانه پیروزی 2 بر 0 بیرون خانه برابر بنفیکا در دور رفت، میزبان این تیم پرتغالی در جوزپه مه‌آتزا از ساعت 22:30 خواهد بود (نکات آماری ادامه مطلب)؛ برای تماشای پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس کلیک کنید.

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده اینترمیلان و بنفیکا 30 فروردین 1402

پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
(برای تماشای زنده دیدار اینترمیلان و بنفیکا بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402

دو تیم بنفیکا لیسبون پرتغال و اینترمیلان ایتالیا امشب در دیداری جذاب و تماشایی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 از ساعت 22:30 به میزبانی نراتزوری در جوزپه مه‌آتزا میلان به مصاف هم خواهند رفت؛ دیدار رفت با نتیجه 2 بر 0 به نفع اینترمیلان خاتمه یاقت.

آبی و مشکی‌های شهر میلان با سیمونه اینزاگی نتایجی همانند دوران حضور این مربی در لاتزیو را می‌گیرند و در کسب عناوین در رویداد‌های حذفی همچون جام حذفی و سوپرکاپ موفق عمل می‌کنند اما اوضاع در سری آ جالب پیش نمی‌رود تا آنجا که عملکر ماورای افتضاح اینتر در شش هفت هفته اخیر سری آ هوادارن و مدیران این تیم را کلافه کرده است اما از سوی دیگر اینتر اینزاگی حالا در آستانه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس 13 سال است و حتی برای صعود به فینال جام حذفی نیز شانس خوبی دارد تا عملکرد عجیب اینزاگی همه را متحیر کند.

بنفیکا اما در فصلی که تصور می‌شد یکی از بهترین فصل‌های آنان است همه چیز را فدای حضور قدرتمند در دو جام لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا کرد اما در یکی دو هفته اخیر همه چیز برای آن‌ها رنگ ناکامی دارد؛ بنفیکا که با فاصله 10 امتیازی با پورتو استرسی بابت قهرمانی در لیگ نداشت پس از باخت به رقیب مستقیم یک دیدار دیگر را هم واگذار کرد تا پورتو اختلاف را 4 رسانده و به کورس برگردد.

از سوی دیگر بنفیکا تا پیش از مرحله یک چهارم یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ قهرمانان بود اما آن‌ها در خانه برابر اینتر حرفی برای گفتن نداشتند و حالا کار بسیار بسیار سختی برای پیروزی در ایتالیا و رسیدن به جمع 4 تیم برتر دارند تا «نفرین بلا گوتمن» برای عقاب‌ها احتمالا پابرجا بماند و آن‌ها همچنان در حسرت بردن جام اروپایی بسوزند.

اما سابقه دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز جالب است؛ نراتزوری در تاریخ لیگ قهرمانان سابقه 3 قهرمانی و 2نایب قهرمانی دارد و پس از آث میلان دومین تیم پرافتخار ایتالیا در اروپا است.

اما بنفیکا نیز سابقه 2 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی در این مسابقات را دارد که این تیم را به عنوان پرافتخارترین تیم پرتغالی لیگ قهرمانان معرفی می‌کند البته با تعداد قهرمانی برابر با پورتو و به واسطه تعداد نایب قهرمانی‌ها.

در رقابت‌های رودررو دو تیم اینتر 3 پیروزی دارد و 1 بازی نیز مساوی شده است و بنفیکا هرگز اینتر را نبرده است؛ نکته جالب آنکه دومین قهرمانی اینتر در اروپا با پیروزی برابر همین بنفیکا در فینال در سال 1965 به دست آمد که یکی از 11 فینال اروپایی و نفرینی عقاب‌های لیسبون پس از نفرین گوتمن بوده است.

حال باید دید اینتر با حفظ برتری، دو دربی دلامادونینا یا همان دربی میلان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان پس از سال‌ها به فوتبال‌دوستان هدیه می‌کند یا بنفیکا قصد باطل کردن سحر جادوی نفرین گوتمن را دارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
پخش زنده اینتر و بنفیکا 30 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا