خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در دو محور شمالی یعنی محور چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم، گفت: تا جای ممکن از محور چالوس کمتر تردد شود.

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

به گزارش ایسنا، سردار مومنی با بیان اینکه در دو محور شمالی یعنی محور چالوس و هراز شاهد حجم بالای ترافیک هستیم، درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای تعطیلات پیش رو اظهار کرد: در محور چالوس در آزادراه تهران – شمال ترافیک تقریبا سنگینی را داریم و در ادامه در نساء و گچسر محدوده پل زنگوله این ترافیک ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از حدود ۴ صبح امروز از سمت مرزن آباد به سمت تهران محدودیتی به منظور تخلیه بار آزادراه تهران شمال و جاده چالوس اعمال شده است، ادامه داد: اگر دیدیم ترافیک به حالت عادی بازگشت ما مجددا این مسیر را دو طرفه اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در حال حاضر در مسیر هراز محورهای پلور و بایجان در هر دو مسیر تقریبا ترافیک نیمه سنگین داریم، لذا از هموطنان به ویژه کسانی که در این مسیر هستند خواهش می‌کنیم که حوصله بیشتری کنند و فقط در لاین خود حرکت کنند.

 مومنی با تاکید بر لزوم حرکت خودروها در لاین خود، توضیح داد: وقتی ترافیکی به وجود می آید حتی اگر یک یا دو راننده به مسیر مقابل بروند، این ترافیک گره می خورد و مشکل ایجاد می شود، لذا خواهش داریم راننده‌ها از شانه خاکی حرکت نکنند و فقط در مسیر خودشان باشند. همکاران من در خدمت مردم هستند و ان‌شاءالله این ترافیک تا نیم ساعت دیگر بر طرف می‌شود و می‌توانند به سلامت به مقصد برسند.

وی خطاب به مسافران توصیه کرد که با توجه به حجم بالای حرکت در این ایام، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سرعت غیر مطمئنه پرهیز و با آرامش رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه کشور همچنین تاکید کرد که تا جای ممکن از محور چالوس کمتر تردد شود، چراکه احتمال ریزش سنگ در بین مسیر وجود دارد و بهتر است مردم از مسیرهای دیگر تردد کنند.

مومنی با بیان اینکه همکارانم از روز گذشته در حالت آماده باش کامل به ویژه در محورهای شمالی یعنی قزوین_رشت و محور چالوس، هراز و فیروزکوه هستند، درباره تدابیر ترافیکی اتخاذ شده برای تعطیلات افزود: بقیه محورها ترافیک پر حجم است؛ اما مشکل خاصی به وجود نمی آید. ما محدودیت هایی را برای امروز و فردا به سمت شمال پیش بینی کرده ایم. معمولا مسیرها را یک طرفه به سمت شمال هدایت می‌کنیم و از شمال به جنوب محدودیت تردد را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که این محدودیت یک طرفه شدن مسیرها تا چه زمانی ادامه دارد؟ تصریح کرد: در میدان تصمیم می گیریم و باید دید حجم ترافیک به چه صورت است. با این حال اما امروز و فردا را به سمت شمال یک طرفه می کنیم و یکشنبه و دوشنبه را شمال به جنوب یک طرفه می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا