خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خواب‌های شهرام جزایری برای «شهر جهانی»

«شهرام جزایری» که سالها به اتهام اقتصادی در زندان بود، رؤیایی درباره‌ی راه اندازی یک شهر جهانی به نام خود تعریف کرد!

به گزارش انصاف نیوز، وی در تعریف تلگرامی این رؤیا که تاریخ آن 10 سال دیگر است، نوشت:

می‌خواهیم برابر قانون جاذبه یک مصوبه در کمیته سرمایه گذاری بانک جهانی شهرام تصویب نوماییم!

امروز به تاریخ پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۵ هجری شمسی، سیصد و بیست و نهمین جلسه کمیته سرمایه گذاری بانک جهانی شهرام در خصوص پرداخت تسهیلات هفت میلیارد دلاری برای ایجاد و احداث شهر جهانی شهرام برگزار و موارد ذیل به اتفاق آراء به تصویب رسید:

در ابتدای جلسه گزارش توجیهی شهر جهانی شهرام از سوی اسمیت وندرمایند مدیر امور بررسی طرح‌ها قرائت و پس از بحث و تبادل نظر نسبت به رأی گیری اقدام شد و بر اساس روال متداول و دستورمقام عالی بانک فقط مدیران ایرانی حق دادن رأی در جلسه را دارند.

1 – کلیات طرح جامع شهر جهانی شهرام مورد بحث و با اصلاحاتی تصویب شد و جزییات آن در مجلدات عدیده و قطور در دوازده هزار و سیصد و یک صفحه پیوست می‌باشد.

2 – به منظور احداث زیربناهای شهر بدوا بودجه هفت میلیارد دلاری تصویب و در اختیار مجریان طرح قرار گرفت و مقرر شد تا مبلغ هفتصد میلیارد دلار ظرف ده سال ارتقاء یابد.

3 – پروفسور علیرضا محمدزاده پارسا که در دهه گذشته به عنوان نابغه اقتصادی جهان معرفی شده، با طرح موضوعاتی جالب جذبه‌های شهر جهانی شهرام را تشریح کرد که به اتفاق همه موارد تصویب شد که از آن جمله می‌توان به بررسی روزانه و مستمر میزان رضایتمندی و رفاه شهروندان با استفاده از تکنولژی فوق پیشرفته عشقولانه‌سنج نام برد. و حرکت روزانه شهروندان عزیز در سطوح عمودی کره زمین به جای سطوح متداول افقی در مسیرهای یک و دو متروی هوایی از ایستگاه اول به هفتم در ارتفاع هزار و چهارصد متری سطح زمین و استفاده از آسانسور بدون ستون از دیگر موارد تصویب شده است.

4 – شهرام جزایری کلید افتتاحیه ساخت شهر شهرام را به دستان مبارک پروفسور آرنیکا جزایری اهداء کرد و دو برادرش پروفسور ایلیا و پروفسور ارشیا را به عنوان بالاترین مقامات تصمیم‌گیر در کنار ایشان معرفی کرد.

5 – مدیران ارشد بانک موظف شدند با عنایت به اینکه شهروندان عزیز، بالاترین ثروت و دارایی می‌باشند، در جهت ارتقاء رضایتمندی به آنها امتیازات ویژه و مستمر ترتیب و اهدا نمایند.
چون مورد دیگری در دستور کار نبود جلسه در ساعت بیست و چهار به پایان رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا