خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402 | نیمه نهایی جام حذفی عربستان

پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی عربستان از ساعت 21:30 در مرسول پارک رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال النصر که در این فصل با به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو انتظار یک فصل رویایی را داشت حالا با شکست در دربی ریاض برابر الهلال تقریبا جدال بر سر لیگ را واگذار کرده و تمام امیدش به فتح جام حذفی و یا همان جام پادشاهی عربستان است و در همین چارچوب امشب یاران رونالدو در دیدار نیمه نهایی این جام میزبان الوحده عربستان خواهند بود؛ برای تماشای پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده دیدار النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402

پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402 | نیمه نهایی جام حذفی عربستان
پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402 | نیمه نهایی جام حذفی عربستان

پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال النصر عربستان در این فصل با به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو بزرگ انتظار فصلی رویایی را داشت اما اوضاع برای زردهای ریاض آنچنان مطابق انتظار پیش نرفته است.

النصر با رونالدو در دیدار قبل خود دربی حیاتی ریاض را به الهلال واگذار کرد تا فاصله النصر با الاتحاد صدرنشین آنهم در حالی که النصر یک بازی بیشتر از شیرهای جده انجام داده، به 3 امتیاز برسد و بدین ترتیب شانس النصر برای فتح لیگ عربستان به شدت کاهش یابد.

از طرفی جنجال حرکت ناشایست رونالدو در واکنش به تشویق مسی از سوی هواداران الهلال نیز این باشگاه را در روزهای گذشته وارد حواشی خاصی کرده بود.

حالا النصر که به تازگی رودی گارسیا را برکنار کرده و ایلیشیچ سرمربی سابق فولاد یزد ایران را بر روی نیمکت خود گمارده است، باید برای فتح جام حذفی یا جام پادشاهی عربستان تلاش کند.

الهلال با پیروزی برابر الاتحاد در دیگر دیدار نیمه نهایی ضمن صعود به فینال با روحیه‌ی خوب به استقبال فینال آسیا و شاید فتح پنجم در آسیا رفته است و حالا النصر امشب میزبان الوحده در مرسول پارک خواهد بود.

الوحده حریف امشب یاران رونالدو اوضاع جالبی در لیگ ندارد و در رتبه 13 جدول 16 تیمی قرار دارد که همین موضوع باعث می‌شود انتظار یک دربی ریاض دیگر را در فینال جام حذفی عربستان بکشیم و پیروزی ساده‌ای را برای النصر در دیدار امشب متصور باشیم.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده النصر و الوحده 4 اردیبهشت 1402 را از ساعت 21:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا