خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز در هفته 27 لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 18:30 در نقش جهان رودررو می‌شوند.

سپاهان اصفهان که همچنان شانس اول قهرمانی در فصل 1402_1401 لیگ برتر فوتبال ایران موسوم به خلیج فارس است، امروز در مهمترین دیدار روز دوم لیگ برتر ایران از ساعت 18:30 از ملوان بندرانزلی در نقش جهان اصفهان پذیرایی می‌کند؛ برای تماشای پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی 4 اردیبهشت 1402

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در حال حاضر با 55 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دو رقیب خود استقلال و پرسپولیس در رتبه دوم جدول است، امشب برای بازگشت به صدر باید از سد ملوان بندرانزلی و شاگردان مازیار زارع در نقش جهان بگذرند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر حالا پس از برگزاری دربی و پیروزی حیاتی پرسپولیس، شاگردان یحیی گل محمدی با 57 امتیاز از 27 بازی صدرنشین هستند، سپاهان با 55 امتیاز از 26 بازی دوم است و استقلال تهران نیز هم امتیاز با سپاهان البته با انجام 27 بازی در رتبه سوم است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد حالا سپاهان و پرسپولیس مهمترین نامزدهای قهرمانی در این فصل هستند؛ اما روی کاغذ با توجه به دیدارهای این سه تیم به نظر شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر است چراکه دیدارهای این تیم با تیم‌های اصطلاحا پایین جدولی است.

اما یک موضوع را نباید فراموش کرد و آنهم این که سه تیم بالای جدول سه فرمول متفاوت برای جمع کردن امتیاز داشته‌اند بدین ترتیب که سپاهان امتیازات زیادی را برابر تیم‌های میانه و پایین جدولی از دست داده و در مصاف با تیم‌های بالای جدولی عملکردی درخشان داشته در حالی که استقلال امتیازات مهم را برابر رقبای اصلی خود از دست داده و دیگر تیم‌های لیگ برتر را از دم تیغ گذرانده و نهایتا پرسپولیس عملکردی بین این دو عملکرد را ثبت کرده است.

با این تفاسیر پرسپولیس و شاید در حالتی معجزه‌آسا استقلال می‌توانند برای قهرمانی به امتیاز از دست دادن سپاهان برابر تیم‌های روی کاغذ ضعیف لیگ برتر امیدوار باشند.

اما شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان در پنج بازی آخر خود 1 باخت و 4 برد را ثبت کرده‌اند؛ اما ملوان بندرانزلی با 25 امتیاز در رتبه 12 جدول است و با منطقه سقوط تنها 4 امتیاز فاصله دارد؛ این تیم همچنان خطر سقوط را حس می‌کند و فرم جالبی را در دیدارهای گذشته نیز نداشته است.

شاگردان مازیار زارع در 5 بازی آخر خود در لیگ برتر 3 تساوی و 2 باخت را دشت کرده‌اند و هرچند که تصور سقوط آن‌ها کمی سخت است اما تنها نماینده گیلان جای خطر کردن ندارد و برای گرفتن امتیاز امروز برابر سپاهان صف‌آرایی خواهد کرد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402 را از ساعت 18:30 امروز و با استفاده از لینک ابتدای مطلب تماشا کنید.

پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402
پخش زنده سپاهان و ملوان 4 اردیبهشت 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا