خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فولاد و نفت مسجدسلیمان 4 اردیبهشت 1402 | دربی خوزستان

پخش زنده فولاد و نفت مسجدسلیمان 4 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 27 لیگ برتر ایران از ساعت 19:30 در فولاد آرنا رودررو می‌شوند.

دو تیم فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان برگزار کننده یکی از دربی‌های خوزستان لیگ برتر ایران در این فصل از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد آرنا شهر اهواز خواهند بود.

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است خصوصا برای نفت مسجد سلیمان که با برد عجیب هفته گذشته حالا درصد بسیار بسیار کمی به بقا امیدوار شده است اما این بازی شانس آخر آن‌ها خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده فولاد و نفت مسجدسلیمان 4 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان 4 اردیبهشت 1402

پخش زنده فولاد و نفت مسجدسلیمان 4 اردیبهشت 1402

فولاد خوزستان که با جواد نکونام سال‌های خوبی را پشت سر گذاشت و 2 جام مهم حذفی و سوپرکاپ را نیز در فوتبال ایران برنده شد، در این فصل روزگار خوبی را با کاپیتان سابق تیم ملی پشت سر نگذاشت و نهایتا نکونام از این تیم جدا شد و منصوریان جایگزین او شد.

اما علیرضا منصوریان با وجود جو وحشتناک علیه او در اهواز بسیار بسار خوب عمل کرده و پس از سال‌ها در حال نشان دادن پتانسیل خود در مربیگری است.

اما از سوی دیگر نفت مسجد سلیمان فصل عجیبی را پشت سر گذاشت و در 5 بازی اول با رضا مهاجری موفق شد 8 امتیاز کسب کند عددی که در 22 هفته بعد از آن نیز تنها عایدی نماینده شهر اولین‌ها در لیگ برتر بود!

نفت مسجد سلیمان که در این فصل 4 مرتبه سرمربی خود را عوض کرد هفته گذشته موفق شد برابر سرمربی سابق خود مهدی تارتار پس از ما‌ه‌ها به برتری برسد و امتیازات خود را به عدد 16 برساند.

نفتی‌ها حالا با نقطه امن جدول 5 امتیاز فاصله دارند و در فاصله 4 هفته مانده به پایان اگر می‌خواهند در کنار نفت آبادان، مس کرمان و حتی شاید نساجی مازندران و ملوان انزلی در کورس بقا باشند باید و حتما امشب فولاد خوزستان را شکست دهند.

فولاد منصوریان با 35 امتیاز در رتبه هفتم است و در 5 دیدار آخر خود 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت داشته و نفت مسجد سلیمان نیز که با 16 امتیاز در رتبه 16 و آخر لیگ است در 5 بازی آخر خود 1 مساوی، 1 برد و 3 باخت را به ثبت رسانده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده فولاد و نفت مسجدسلیمان 4 اردیبهشت 1402 را از ساعت 19:30 امشب و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا