خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استقبال مهدی چمران از به هم خوردن ائتلاف اسماعیلیون و پهلوی

رئیس شورای شهر اصولگرای تهران درباره خروج حامد اسماعیلیون از ائتلاف مخالفان جمهوری اسلامی ایران و سفر رضا پهلوی به اسرائیل صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری اصولگرای فارس، مهدی چمران در یکصد و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد:متاسفانه حمل و نقل ایمن نداریم و در تعطیلات عید فطر ۱۶۰ نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید تلاش بیشتری در خصوص ایمنی حمل و نقل در کشور صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جاده‌های ما نیز ایمنی کافی را برای تردد وسایل نقلیه ندارند.

وی ادامه داد: از مردم تهران برای حضور در نماز عید سعید فطر تشکر می‌کنیم و امیدواریم مسئولان در نظم دهی بیشتر به محل برگزاری نماز عید فطر اقدام لازم را انجام دهند.

چمران با بیان اینکه برنامه‌هایی همچون «محفل» موجب شوق و ذوق مردم می شود، خاطرنشان کرد: امید ما این است که همچنان برنامه‌های درخور و در شأن مردم ساخته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای تجزیه ایران ائتلافی تشکیل شد که خود نیز تجزیه شد، اظهار کرد: مشخص بود که اصحاب کفر به نتیجه نمی رسند و تجزیه می‌شوند و امیدواریم که درس عبرت بگیرند؛ هنر دیگری نیز به خرج دادند و به سرزمین اسرائیل رفتند و دست در دست جنایت کارترین و شرورترین افراد گذاشتند و به آنها دست اتحاد و دوستی دادند؛ کسانی که دل به این افراد درمانده و وامانده دادند چشم خود را باز کنند و درس عبرت بگیرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا