خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 17:00 در هفته 30 بوندسلیگا در آلتن فورستری به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال بایرلورکوزن که سردار آزمون مهاجم ایرانی را در اختیار دارد و بدون شک بهترین تیم این روزهای بوندسلیگا محسوب می‌شود، امروز و از ساعت 17:00 به وقت ایران در دیداری حساس میهمان یونیون برلین در ورزشگاه آلتن فورستری برلین خواهد بود که شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده دیدار یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402
(برای تماشای زنده دیدار لورکوزن و یونیون برلین بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402

تیم بایرلورکوزن که سردار آزمون مهاجم آماده و ایرانی را در اختیار دارد، فصل عجیبی را پشت سر گذاشته است چراکه در ابتدای فصل این تیم حتی در منطقه سقوط نیز قرار گرفت اما حضور ژابی آلونسو اسپانیایی به عنوان سرمربی در این باشگاه، عملا انقلابی را در این تیم برپا کرد و حالا شیرها حتی امید به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارند.

یاران آزمون که در لیگ اروپا نیز به جمع 4 تیم رسیده‌اند و باید با آ اس رم تیم پایتخت‌نشین ایتالیا مصاف کنند، بدون شک و با توجه به عملکرد ناامیدکننده دورتموند و بایرن مونیخ در این هفته ها، اگر آلونسو را از ابتدا بر روی نیمکت داشتند، در حال حاضر با اختلاف صدر جدول بودند که این موضوع را جدول بوندسلیگا پس از حضور آلونسو در لورکوزن اثبات می‌کند.

اما شیرها در این هفته بوندسلیگا نیز باید به مصاف تیم پایتخت‌نشین آلمان یعنی یونیون برلین بروند؛ یونیون برلین در حالی که مهمترین تیم پایتخت یعنی هرتابرلین در رتبه آخر جدول برای بقا دست و پا می‌زند، موفق شده با 55 امتیاز از 29 بازی در رتبه سوم جدول باشد و حتی هنوز شانس قهرمانی برای خود نگه داشته باشد. برلینی‌ها در 5 دیدار اخیر خود 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت داشته‌اند.

اما لورکوزن 47 امتیازی که تنها تیم بوندسلیگا است که در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب 4 پیروزی شده و هفته‌های بسیار زیادی است که رنگ باخت را ندیده، همچنان به دلیل عملکرد افتضاح پیش از آلونسو با گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان 6 امتیاز فاصله دارد و پیروزی در این دیدار بسیار سخت برای شیرها حیاتی به نظر می‌رسد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده یونیون برلین و بایرلورکوزن 9 اردیبهشت 1402 را از ساعت 17:00 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا