خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو برنامه آینده manoto برای «بی بندباری و حیازدایی»

«یکی از شرکت کنندگان برنامه های موسیقی شبکه من و تو وارد ایران شد. «جمال.ح» از شرکت کنندگان برنامه معروف «استیج» که از شبکه وابسته به جریان بهاییت، شبکه من و تو پخش می شده اخیرا وارد ایران شده است».

به گزارش انصاف نیوز، سایت اصولگرای «پارس»، با این مقدمه نوشته است:

«

جمال.ح در خصوص شرکت در این برنامه اظهار داشته است: جهت شرکت در مسابقه می بایست قراردادی مبنی بر حق پخش تمام تصاویر ضبط شده از خودمان را در هر زمان و مکانی به شبکه من و تو بدهیم و هر صحبت و مصاحبه و شکایتی از شبکه من و تو می تواند پیگرد قانونی در دادگاه های انگلستان در پی داشته باشد را امضاء می کردیم.

«جمال.ح» سال 1381 کشور را به مقصد انگلستان ترک و با عنوان پناهنده اجتماعی تابعیت بریتانیا را اخذ نمود.

وی هم اکنون نیز ساکن کشور انگلستان است. پدر وی از پرسنل پشتیبانی نیروی دریایی ارتش بوده که در سال 1362 در سانحه رانندگی درگذشت که به دلیل انجام ماموریت و مبتنی بر قوانین مصوب، شهید محسوب شده است.

شبکه من‌ و تو به عنوان یک شبکه ماهواره‌ای که توسط جریان بهاییت تامین مالی می شود هدف‌گذاری مخاطب خود را مردم ساکن ایران قرار داده، برای تاثیرگذاری بر سبک زندگی ایرانی و ترویج بی بندباری و حیازدایی از خانواده های ایرانی برنامه هایی چون استیج و بفرمایید شام را طراحی کرد.

این شبکه وابسته به بهاییت، برای سال آینده میلادی حداقل دو برنامه دیگر نیز برای حیازدایی و قبح زدایی از اهانت مقدسات ملت ایران را در دستور کار دارد.

»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا