خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402 | فینال لیگ قهرمانان آسیا (بازی رفت)

پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ نماینده‌های دو تیم امشب در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ریاض رودررو می‌شوند.

دو تیم الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن امشب در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2022 که دوره 41ام برگزاری این مسابقات محیوب می‌شود، از ساعت 21:00 در ورزشگاه ملک فهد ریاض رودررو خواهند شد (توضیحات کامل و نکات آماری در ادامه مطلب)؛ برای تماشای پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده الهلال عربستان و اوراواردز ژاپن 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402
(برای تماشای بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402

پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402

دوره 41ام لیگ قهرمانان آسیا یک دوره خاص در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بود چرا که در بازه برگزاری دو دوره تنها یک دوره برگزار شد و با وجود آنکه این دوره، لیگ قهرمانان آسیا 2022 خوانده می‌شود اما فینال آن در سال 2023 برگزار می‌شود که این موضوع به دلیل تغییر تقویم مسابقات از سالی به فصلی است و دوره 42، لیگ قهرمانان آسیا 2024_2023 خوانده خواهد شد.

اما الهلال عربستان که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود با 4 قهرمانی پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات است و تلاش می‌کند برای اولین بار پس از دو قهرمانی متوالی الاتحاد عربستان در سال 2004 و 2005، موفق به دبل قهرمانی در آسیا شود.

اما اوراواردز ژاپن نیز از پرافتخارهای مسابقات باشگاهی آسیا است و در سال‌های 2007 و 2017 موفق به قهرمانی در این مسابقات شده است؛ نکته جالب این است که قهرمانی اوراوا به معنای سقوط استقلال به رتبه چهارم تیم‌های پرافتخار تاریخ آسیا است.

از نکات جالب دیگر این دوره از مسابقات بازگشت کنفدراسیون آسیا به فرمت برگزاری رفت و برگشت فینال مسابقات پس از چندسالی است که فینال به صورت تک بازی برگزار می‌شد.

در جدول پرافتخارترین تیم‌های تاریخ لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان با 4 قهرمانی و 4 نایب قهرمانی پرافتخارترین است و پوهانگ استیلرز کره جنوبی با 3 قهرمانی و 1 نایب قهرمانی در جایگاه دوم است و نهایتا استقلال ایران با 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی سوم است که البته قهرمانی احتمالی اوراواردز این عنوان را از استقلال می‌گیرد.

اما در تاریخ تقابل‌های دو تیم الهلال و اوراواردز الهلال 2 بار پیروز بوده و اوراواردز یک بار و یک بازی نیز به تساوی انجامیده است و جالب اینجاست که یک بار الهلال با شکست اوراوا قهرمان آسیا شده و یک بار هم تیم ژاپنی الهلال را شکست داده و قهرمان آسیا شده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402 را از ساعت 21:00 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402 | فینال لیگ قهرمانان آسیا (بازی رفت)
(لیست قهرمانان همه ادوار لیگ قهرمانان آسیا)
پخش زنده الهلال و اوراواردز 9 اردیبهشت 1402 | فینال لیگ قهرمانان آسیا (بازی رفت)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا