خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نساجی و پیکان 10 اردیبهشت 1402 | یک چهارم نهایی جام حذفی ایران

پخش زنده نساجی و پیکان 10 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در چارچوب یک چهارم جام حذفی از ساعت 17:00 در قائمشهر رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی ایران محسوب می‌شود و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود، فصلی کابوس‌وار را با حمید مطهری پشت سر گذاشت و حالا با سرمربی اسپانیایی کارلوس انرخوس هم اوضاع مساعدی ندارد.

نساجی اما بازهم در جام حذفی خوب عمل کرده و حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی و در ورزشگاه وطنی از ساعت 17:00 از پیکان تهران پذیرایی کند؛ برای تماشای پخش زنده نساجی و پیکان 10 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده نساجی مازندران و پیکان تهران 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده نساجی و پیکان 10 اردیبهشت 1402

نساجی مازندران مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی فصلی بسیار بد را با حمید مطهری مربی حال حاضر تیم ملی پشت سر گذاشت و چند هفته‌ای است که زیر نظر کارلوس انرخوس وارد مسابقات می‌شود که اتفاقا بازهم اوضاع جالبی ندارد ولیکن این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی بازهم به جمع 8 تیم برتر راه یافته است و حالا می‌تواند با پیروزی برابر پیکان تهران در وطنی به جمع 4 تیم برتر برسد.

امید شهر خسته در 5 بازی آخر خود 4 باخت و 1 مساوی داشته و با منطقه سقوط تنها 5 امتیاز فاصله دارد که برای نماینده ایران در آسیا آماری به شدت ناامیدکننده است.

اما پیکان جوان مجتبی حسینی هم تنها 2 امتیاز بیشتر از نساجی دارد و شرایط خوبی در لیگ ندارد؛ اما همین تیم جوان حالا در جمع 8 تیم نهایی جام حذفی است و باید دید در دیدار امروز چه خواهد کرد.

پیکانی‌ها در 5 بازی اخیر خود 3 مساوی و 2 باخت داشته و از این بابت در شاخص افتضاح بودن فرم کمی اوضاع بهتری از نساجی مازندران دارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده نساجی و پیکان 10 اردیبهشت 1402 را از ساعت 17:00 امروز و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا