خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرونده «توماج» از دادگاه به دادسرا بازگشت

وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد. وکیل توماج صالحی از بازگشت پرونده توماج به علت نقص تحقیقات از دادگاه به دادسرا خبر داد.

 به گزارش شرق؛ امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد که کمابیش دستوراتی نیز صادر شد به طوری که توماج صالحی توانست به طور هفتگی با پدر خود ملاقات داشته باشد. از بیش از یک ماه پیش تاکنون منتظر هستیم که دادسرا نسبت به انجام دستورات دادگاه اقدام کند. حتی سه‌شنبه گذشته به ما اعلام شد که در تاریخ پنجشنبه، ۷ اردیبهشت جلسه بازپرسی برگزار خواهد شد و ما علیرغم اینکه ابلاغ به شیوه قانونی انجام نشده بود، در این روز، در محل شعبه بازپرسی حاضر شدیم که متاسفانه اعلام شد جناب بازپرس حضور ندارند و تاریخ دیگری تعیین خواهد شد و جلسه به علت عدم حضور بازپرس برگزار نشد.» از زمان بازگشت پرونده به دادسرا، مجددا به پرونده دسترسی نداریم، با توجه به عدم دسترسی وکلا به پرونده در دادسرا، نمی‌دانیم دستور دادگاه برای رفع نقص تحقیقات مربوط به کدام یک از اتهامات توماج صالحی است، اما قانونا فقط زمانی پرونده از دادگاه به دادسرا بر می‌گردد که ایراد رفع نقص گرفته شده باشد. در پرونده توماج صالحی ۵ اتهام وجود دارد. اولین اتهام، افساد فی الارض است. اتهام دوم تبلیغ علیه نظام است. اتهام سوم، همکاری با دولت متخاصم، اتهام چهارم، دعوت مردم به کشتار و اغتشاش و اتهام آخر او هم، توهین به رهبری است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خب الان این مشکل ملت ایران است که یک فردی فحش داده یا نداده یا اصلا این بابا چه اهمیتی داره؟ بجز چرت و پرت گویی یک مشت رسانه بی هویت که مرده اند و در هیچ چیز با مردم شریک نیستند بجز ایجاد التهاب و دروغ و چرند و پرند!
    شما کجا از حقوق کارگرها دفاع کرده اید کجا از حقوق مردم دفاع کرده اید بدون اینکه رای جمع کنید! خجالت نمیکشید چون شرم و حیت ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا