خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و تاتنهام 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده لیورپول و تاتنهام 10 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 34 لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:00 در آنفیلد رودررو می‌شوند.

لیورپول و تاتنهام دو تیمی که شانس اندکی برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا دارند برای حفظ آخرین امید‌هایشان به کسب سهمیه امشب در آنفیلد لیورپول در چارچوب هفته 34ام و از ساعت 19:00 به مصاف هم می‌روند؛ برای تماشای پخش زنده لیورپول و تاتنهام 10 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار لیورپول و تاتنهام 10 اردیبهشت 1402

پخش زنده لیورپول و تاتنهام 10 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال تاتهام هاتسپر پس از آنکه آنتونیو کونتو را از هدایت این تیم برکنار شد اوضاع خوبی ندارد و در ۴ بازی اخیر با هدایت استلینی تنها ۵ امتیاز گرفت تا مربی موقت هم پس از شکست تحقیرآمیز برابر نیوکاسل اخراج شود و حالا رایان میسون مربی موقت پس از اخراج مورینیو روی نیمکت خروس‌های لندن بنشیند که البته میسون موفق شد در اولین دیدار تساوی ارزشمندی برابر یونایتد دشت کند.

لیورپول انگلیس که با یورگن کلوپ همه افتخارات را در ۶ فصل گذشته بدست آورد این فصل درگیر سندروم عجیب فصل هفتم مربی آلمانی شده است.

کلوپ در میانه‌های فصل ۲۰۱۶_۲۰۱۵ به جای راجرز به لیورپول آمد و این فصل هفتمین فصلی است که وی با بندرنشینان از ابتدا آغاز کرده است اما به نظر می‌رسد مرد آلمانی بالاخره کابوس فصل هفتم را به سلامت گذرانده باشد و فصل آتی نیز بر روی نیمکت قرمزها بنشیند چراکه کلوپ پس از عملکرد ناامیدکننده در فصل هفتم حضور در ماینتس و دورتموند از این دو باشگاه جدا شده بود.

به هرروی لیوپول کلوپ که در این فصل هیچ جامی را بدست نیاورد سخت در تلاش است تا فصل را با گرفتن سهمیه به پایان برساند؛ بدین ترتیب این بازی به نوعی جنگ بر سر سهمیه‎‌ی لیگ قهرمانان است هرچند که هر دوتیم امتیازات نسبتا زیادی را از منچستریونایتد و نیوکاسل عقب هستند که کار را برای کسب سهمیه سخت خواهد کرد.

لک‌لک‌ها در 5 بازی آخر خود 3 برد و 2 تساوی کسب کردند و زنبق‌های سفید نیز در 5 بازی آخر خود 2 مساوی، 2 باخت و 1 برد داشته‌اند؛ اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده لیورپول و تاتنهام 10 اردیبهشت 1402 را از ساعت 19:00 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا