خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 | ترنتینو _ لوبه؛ جنگ ستارگان در سری آ

پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ ترنتینو و لوبه امشب از ساعت 19:45 در اولین رقابت فینال رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری 3 بر 1 ترنتینو به پایان رسید تا سری فینال 1 بر 0 به نفع این تیم شود.)

بی شک معتبرترین رقابت باشگاهی والیبال جهان رقابت‌های سری آ 1 والیبال ایتالیا است که به سوپرلیگا هم شناخته می‌شود؛ این رقابت‌ها در فصل 2023_2022 به روزهای پایانی خودش رسیده و امشب از ساعت 19:45 ترنتینو میزبان لوبه در اولین دیدار رالی فینال است که برنده با 3 پیروزی از 5 بازی مشخص خواهد شد؛ برای تماشای پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عمکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده رقابت فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 | ترنتینو _ لوبه

پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 | ترنتینو _ لوبه؛ جنگ ستارگان در سری آ
(برای تماشای این دیدار بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 | ترنتینو _ لوبه؛ جنگ ستارگان در سری آ

پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 | ترنتینو _ لوبه

مسابقات والیبال باشگاهی سری آ ایتالیا محبوب‌ترین و معتبرترین مسابقات باشگاهی والیبال جهان است و حالا فصل 2023_2022 هم در آستانه به اتمام رسیدن قرار گرفته است.

دو تیم لوبه و ترنتینو که از پرافتخارترین تیم‌های ایتالیا هستند امشب در اولین دیدار فینال رودررو می‌شوند و برنده 3 دیدار از 5 دیدار موفق به قهرمانی خواهد شد.

لوبه قهرمان 3 دوره اخیر مسابقات است و در مجموع هفت عنوان قهرمانی ایتالیا و البته 2 قهرمانی در اروپا را در کارنامه دارد؛ این تیم با ستارگانی همچون ایوان زایتسف، نیکولوف، دچکو، یانت و آنزانی امید زیادی به قهرمانی دارد.

لوبه در فصل عادی در رتبه چهارم جدول ایستاده بود اما با عملکرد خوب در پلی آف به فینال راه پیدا کرد؛ این تیم در نیمه نهایی از سد میلانو که میلاد عبادی پور را در اختیار دارد عبور کرد و عبادی پور و یاران را راهی دیدار رده‌بندی کرد.

اما ترنتینو که سابقه 4 قهرمانی را در تاریخ سری آ دارد و در رقابت‌های اروپایی نیز 3 بار قهرمان شده است؛ این تیم ستارگانی همچون میشلتو، اسبرتولی، لاویا، پودراسکانین و لیسیناچ را در اختیار دارد.

ترنتینو در فصل عادی در رتبه دوم قرار گرفت و در پلی آف نیز با عملکرد خوب به فینال راه پیدا کرد؛ پرافتخارترین تیم تاریخ سری آ مودنا با 11 قهرمانی است.

گفتنی است میلانو که در فصل عادی هشتم شده بود با میلاد عبادی پور برابر پیاچنزا که در فصل عادی ششم شده بود در رده‌بندی رقابت می‌کنند که دیدار اول دیروز به نفع پیاچنزا به اتمام رسید.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده فینال سوپرلیگ والیبال ایتالیا 11 اردیبهشت 1402 را امروز از ساعت 19:45 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا