خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402

پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 33 لالیگا از ساعت 21:00 در نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت.

تیم فوتبال بارسلونا که تقریبا فتح لالیگا را قطعی کرده است امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا میزبان اوساسونا خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس کلیک کنید.

پخش زنده دیدار بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402

پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402
(برای تماشای پخش زنده دیدار بارسلونا و اوساسونا بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402

پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا که در این فصل با وجود عملکرد ضعیف در رقابت‌های اروپایی و حذف از دو رقابت اروپایی مختلف در سطح داخلی فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، امشب با پیروزی برابر اوساسونا فینالیست جام حذفی می‌تواند یک گام دیگر به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شود.

بارسلونا در رقابت‌های داخلی در این فصل تنها یک نقطه تاریک داشته است که پذیرش بدترین شکست چند دهه اخیر بارسلونا در الکلاسیکوهای نیوکمپ برابر رئال در جام حذفی و حذف از این رقابت بوده است.

بارسلونا به جز این نقطه تاریک موفق به فتح سوپرجام اسپانیا با گذشتن از سد رئال دشمن همیشگی و البته ایجاد اختلافی وحشتناک در صدرجدول لالیگا و قطعی کردن فتح لالیگا شده است.

بارسای ژاوی در حال حاضر 79 امتیاز دارد و در 5 دیدار اخیر خود در لالیگا نیز 2 برد، 2 مساوی و 1 باخت داشته است و باید دید امشب در خانه برابر حریف رئال مادرید در فینال جام حذفی چه می‌کند.

اما اوساسونا که به فینال کوپا دل ری رسیده با 44 امتیاز در رتبه 9 جدول لالیگا قرار دارد و در 5 بازی اخیر خود 3 برد و 2 مساوی را بدست آورده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده بارسلونا و اوساسونا 12 اردیبهشت 1402 را از ساعت 21:00 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا