خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم: مردم خواهان برخورد با فاطمه معتمدآریا و‌ افسانه بایگان شدند!

خبرگزاری اصولگرای تسنیم نوشت:

«برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا از بازیگران سینما و تلویزیون به‌دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است.

در چند روز گذشته این دو بازیگر در مراسم بزرگداشت یکی دیگر از بازیگران بدون حجاب حضور یافتند و عکس‌های آنها به‌سرعت در فضای مجازی منتشر شده بود و مردم خواهان برخورد با این بازیگران شده بودند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. جانباز ؟؟؟ خیلی خنده داره حتما رفتی جبهه ساعت شهدا را بدزدی که جانباز شدی وگرنه اینقدر میفهمیدی که تو اگر و اگر واگر جانباز هم باشی دلیل نمیشه از عقاید کل مر دم جغرافیا خبر داشته باشی

      7
      3
      1. ۱_خخخخخ خیلی جالب بود ،مدتی بود که اینقدر نخندیده بودم ،سلامتی شما را از خداوند خواستارم
        ۲_منظورم اکثریت مردم در مورد حجاب و نحوه برخورد با ان، نظری غیراز حاکمیت دارند،و دیده نمی شوند.

        3
        3
    1. اگه غیر از خودتون رو مردم حساب میکنید یه نگاهی به نظر سنجیها بندازید متوجه میشید چند نفر خواستار برخورد با اینها شدند!

      6
      4
    2. اصغر جون مردم به خونه یا کوچه‌ی شما یا ناهنجارهای اینستا و یوتیوب منحصر نمیشن
      هنوز خیلی‌ها غیرت خودشون رو حفظ کردند

      4
      2
  1. باید از تسنیم پرسید ، منظورتان کدام مردم است ؟ همین مردمی که روزانه تعداد زیادی از این خانم های بی حجاب را در خیابان ها و مکان های عمومی می بینند و در کنارشان زندگی می کنند ! اکثریت مردم هیچ تعصب و نگرش خاصی به این افراد ندارند و این نوع پوشش عرفی خانم ها را از حقوق شهروندی آنان می دانند !

    ■ عده ای تصور کرده اند که به دلیل داشتن تریبون حق دارند دیدگاه سیاسی و اعتقادی خود را به ملت تحمیل و از زبان مردم صحبت کنند ! دوران این حرف ها تمام شد …

    ■■ خبرگزاری ها و روزنامه های خاص مانند تسنیم – فارس – مهر – کیهان – همشهری و … در یک هماهنگی خاص با تمسخر این بانوان اعلام کردند ، بانوانی که سن شان بالا ( یائسگی) است ، حجاب از نظر شرعی واجب نیست !!!

    6
    5
    1. آغای تدین
      منظورش مردم نرمال است نه افرادی که با غیرت و حیاء خداحافظی کردند. زن‌های بی‌حجاب در خیابان‌ها و مکان‌های عمومی دیده می‌شوند و در کنارشون زندگی می‌کنند. این عادیه، با معتادین و دیگر بیماران هم زندگی می‌کنیم و در خیابان می‌بینیم.
      تعصب را کمتر کسی داره ولی غیرت را خیلی‌ها دارند ولی دولت دست وپا مردم را بسته که حتی از خودشون دفاع بکنند چه برسه از سنت‌ها و فرهنگ و دین.
      حقوق شهروندی هم در قانون تعریف میشه نه آنچه غربی‌ها دیکته بکنند و هوا و هوس‌ها اون‌ها را تشویق کنه.

      فرض کن اینها وجوب شرعی هم نداشته باشند، همینکه دارند تشویق به قانون شکنی می‌کنند مجرم هستند.

      4
      2
  2. حجاب زورکی نیست شما نمیخواید صدای عده زیادی از مردم که مخالف حجاب هستن رو میشنوید مثل اینکه کل مملکت پشت قباله شما و روحانیون هستش

    6
    4
    1. اشتباهی مثبت دادم.
      عده‌ی زیادی! از مردم ممکنه فریفته بشن ( مثل جمعیت میلیاردی کمونیست‌شده‌ی چین، جمعیت میلیاردی بت‌پرست‌شده‌ی هند) آیا مسئولین نباید فکر پاسخ در آخرت خود باشند؟ روحانیون و ایشان هشدار قرآن را خوانده‌اند که گفته‌است « همه‌تان درباره‌ی مردم مسئولید »

      2
      2
  3. یروزی میشه یعنی این مردم خیالی که تعدادشونم اندازه نصف بیشترجمعیت ایرانم هست ازنظر شما!! روبه ما معرفی کنید وبگید درکجای ایران زندگی میکنن که هروقت میخاین قانون ضد اخلاق واجتماع وعلیه ملت تصویب کنید این ملت مردم خیالی تعدادزیاد پیداشون میشه وکارتونو راه میندازت ومیرن دوباره تا دفعه بعد!!!!

    6
    3
  4. این روزها هر کسی برای ابراز هدف و حرف خودش از کلمه مردم مایه میزاره مردم یعنی ۸۰ میلیون نفر و حداقل ۴۰ میلیون نفر که احتمالا عقلشون میرسه نظر بدن شما کی فرصت کردین نظر ۴۰ میلیون رو بدانید در نهایت حق با اکثریت هست . یا منظور از مردم عده ای که قشر خاصی هست!؟ خداوند مردم ایران زمین را از شر دروغ و چاپلوسی در امان نگه دارد امین.

    4
    1
    1. ایران یه بار رفراندوم انجام داده در حالی که دغدغه اصلیش دموکراسی نیست. یه سوال: اگه رفراندوم خوبه چرا مهد دموکراسی (فرانسه) و کشوری که بر اساس دموکراسی بنا شده (امریکا) همچین رفراندوم‌هایی رو انجام نمی‌دن؟

      3
      2
  5. این مردم همونجایی هستن که شما نیستین!!!!
    عین شما الاف و بیکار نیستن که فقط وقت ولگردی بیان کف خیابون.
    اما به موقع همگی انتقاد میکنن پیشنهاد میدن پیگیری هم میکنن.
    جو گیر نشو

    3
    3
  6. خیلی دیر از خواب بیدار میشوید مسئولین امنیتی
    مثل مسیولین فرهنگی که اختیار دادند به این بی اصالت ها ..
    سینما وتلویزیون که سالها دست این مطرب ورقاص ها ی فاسد به اعتراف وخودشان
    به لجن کشیده شد
    اکثرا با ارتباطات نامشروع
    حالا هم که پیر وپاتال ویائسه شدن بیمار ویروس گرفته هنگ میکنند
    هنری ندارند مانند همین زنان ومردان و جوانانیکه چون هنری وتفکری ندارند. متوسل میشوند به جلب توجه با بی حیایی . اوباش گری . آنارشیسم گری .
    اکثرآ هم از خانواده های ازهم پاشیده
    معتاد قرص ومواد والکل و فحشا
    علاف مفت بر ومفت خور
    تنها راه مبارزه با ویروس ها
    همه ی این ها را جمع کنند قرنطینه بشوند
    بازپروری اخلاقی و رفتاری گردند
    وادارشان کنیم به فعالیت وکار .. که یک عمر مفت خوردن امروز شاخ شوه تند

    2
    4
  7. تسنیم خودش کاری نیست .براش دیکته میکنن .ما مردم کاری به حرف های خاله زنکی نداریم برای ما مشعیت مهم است و رفاه .خواهشن از قول ملت دروغ نگیت .اگر راست می گیت رفراندوم بگذارید بدون کلک

    7
    4
    1. ایران یه بار رفراندوم انجام داده در حالی که دغدغه اصلیش دموکراسی نیست. یه سوال: اگه رفراندوم خوبه چرا مهد دموکراسی (فرانسه) و کشوری که بر اساس دموکراسی بنا شده (امریکا) همچین رفراندوم‌هایی رو انجام نمی‌دن؟

    2. شما برو برای کشورهای عربی نسخه بپیچ فاط‌مه‌خانوم. اگه کسی فقط خواهان رفاه و معیشت بدون غیرت و حیاء باشه راهش بسیار آسونه.

    3. از اسماتون معلومه قصدتون چیه! اقلا یه پسوند عاقلانه تر میذاشتی گلم.مردم هم معیشت براشون مهمه هم شرف و عفت و حجاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا