خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ویدیو / وزیر کار: با قناعت می شود با حقوق کارگری زندگی کرد!

وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زنگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود./ انتخاب

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنظرم تمام کارگران و بازنشستگان عزیز باید به پیج های این موجود حمله کنند و وی را با انواع مختلف و شدید اهانت ها بنوازند، همانگونه که وی با حرف ها و چرندیات و نشخوارهایش، مردم و کارگران و بازنشستگان را مورد تمسخر قرار میدهد.

    13
  2. فقط در دولت های خاتمی و روحانی است که معیشت مردم مهم می‌شود و گرنه در دوران معجزه هزاره سوم، مردم باید اشکنه بخورند و در دوران دولت علیل قناعت کنند. هر چند دیگر با ریاضت هم نمی‌شود زندگی کرد چه برسد به قناعت!

  3. نمیدانم چرا دکتر علی شریعتی یا آیت الله مرتضی مطهری را به اشتباه معلم معرفی می کنیم؟!… واقعیت این است که اولی استاد دانشگاه و دومی برخاسته از حوزه علمیه و بعدا استاد دانشگاه بود… یک مثلا جناب ریس جمهور بارها در سخنرانی های رسمی اش می گوید ” من به عنوان یک طلبه….”… یا همین وزیر کار می گوید من ” کارگر زاده ام و دستانم تاول میزدن و…”… چرا وقتی دنبال جایگاه و منصب سیاسی هستیم و در تبلیغات از عناوین دکتر و مهندس و دانشمند و مدیر و آیت الله و نخبه و ووو استفاده می کنیم ولی در وقت پاسخگویی می‌شویم معلم و کارگر و طلبه… ای کاش قانونی وجود می داشت تا این مدعاها را برای صاحبان قدرت و یا ثروت و یا… جرم حساب می کرد تا ” پاسخگویی” مفهوم می یافت… روز معلم شده است روز شهادت آیت الله مطهری در صورتی که ایشان اساسا معلم نبودن… شریعتی در حسینه ارشاد در جایگاه تئوریسین جریانات سیاسی اپوزیسون نقش ایفا می کرد و میان مشهد و تهران و پاریس در حرکت بودند و دکترای جامعه شناسی داشتن و تدریسش در دانشگاه بود و حالا می‌شود از نظر برخی ها معلم شهید… جناب میرسلیم ریس متروی حکومت شاهنشاهی بودند بعد شدن انقلابی و کاندیدای نخست وزیری و بعد وزیر ارشاد و نماینده مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری و حالا با پوشیدن یک لباس کارگری، مدعی کارگر بودن دارد… جناب ریس جمهور محترم قاضی بودن و 10 سال معاونت قوه قضائیه ایران و حالا هم در منصب شخص دوم مملکت و ریس جمهور و… بعد می‌فرمایند طلبه ای بیش نیستم… همین را تسری بدهید به هزاران هزار مدیر و وکیل و وزیر دیگر… این خطاست و باید جرم انگاری بشود… کسی که استانداری بوده و معاون وزیر کشور شده و معاون ریس جمهور و وزیر کار و عملا کلهم زندگی را کارمند رسمی دولت بوده و ردیف استخدامی را پر کرده و دهها منصب و مقام و… بوده حالا شعر می سراید که من کارگرم… کارگر کسی هست که از 6 صبح در فلان شرکت و تولیدی مشغول کار است و هیچ سهمی از تصمیم گیری و تصمیم سازی حتی آن واحد را ندارد… برای بیمه و امنیت شغلی اش دچار بیماری قلبی و… می‌شود و شرمنده زن و بچه اش هست و دهها مشکل دیگر… هیچ وزیر و وکیل و معلم و مقام و منصبی حق ندارد در وقت پاسخگویی خود را جزو دهک های پایین جامعه عنوان کند… ریس جمهور، ریس جمهور هست اگر حتی مرجع تقلید باشد، وزیر کار، مدیر ارشد و عالی مملکت هست حتی اگر تمام 30 سال خدمتش دست به آچار بوده باشد در آپاراتی سر کوچه اش… بیایید نگذاریم کلمات مقدس تحریف بشوند

  4. من از گفته وزیر کار دلگیر شدم میگه کارگر با قناعت میتونه زندگی کنه با کدوم قناعت ، بگو میتونه با قناعت نمیره و زنده بمونه ونیز میگه من ابتدای استخدامی خیلی مشکل داشتم ما الان با 25 سال سابقه کار در شرف بازنشتگی مشکلات ابتدای آقای وزیر کار را داریم و…آقای رییسی تو را بخدا قسم به وزرایت توجه کن و ببین آنها چه میگویند و شما چه میگویین

  5. یک ماه فقط یک ماه حقوق یک کارگر را به این آقای وزیر بدهند ببینم میتونه با قناعت زندگی کنه یا کم میاره . فقط خدائیش اگر کم آورد بیاد عذرخواهی کنه و حقوق کارگرها رو اضافه کنه و قول بده که دیگه حرف اضافه نزنه!!!!

  6. با مدیریت باعرضه و شایسته سالاری در بدنه مدیریتی کشور و احترام واقعی طبق قانون اساسی به حقوق مردم میتوان از خانواده شرمنده نشد و در عین حال از آسیب به اعتقادات مردم هم جلوگیری میشود اگه عرضه مدیریت ندارید به قول امام حسین (ع) لااقل آزاده باشید و خودتان را کنار بکشید شکست شما شکست دین نیست یعنی شماها هیچ کدام از رفتارهایتان شباهتی به دین نداره اینقدر خودتون رو به زور به دین و اعتقادات مردم نچسبانید اگه مدیریت بلدید نیازی به چنگ انداختن به دین و اعتقادات مردم ندارید کارتون رو درست انجام بدید خودش بهترین تبلیغ برای دین میشه. همین که مدام دم از دین میزنید در حالیکه مردم زیر دست و پا له میشوند یعنی خیانت تمام و کمال به دین و اعتقادات مردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا