خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های بازداشت دو کارمند سازمان محیط زیست ادامه دارد

روزنامه پیام ما نوشت: سازمان حفاظت از محیط زیست روزهای پرچالشی را گذرانده است. دو روز قبل بود که خبر بازداشت دو عضو این سازمان آمد. ر.ف و و.میم دو عضوی بودند که خبر بازداشت آنها تأیید شد. خبرگزاری مهر نیز با اعلام این خبر نوشته: «براساس اطلاعات به‌دست‌آمده بازداشت‌شدگان، مدیرکل بازرسی سازمان محیط زیست و مشاور ارشد علی سلاجقه و دبیر دبیرخانه شورای عالی مناطق حفاظت‌شده سازمان محیط زیست هستند.»
در همین حال خبرگزاری رکنا دربارۀ بخشی از اتهامات این افراد نوشته است: «استفادۀ چند صد میلیونی از منابع مالی حقوق و مزایای محیطبانان به‌عنوان پاداش و رفاهی و همچنین دخل و تصرف غیرقانونی در پارک‌های ملی و لیست صنایع آلایندۀ کشور در قبال دریافت رشوه‌های سنگین از دیگر اتهامات آنان ذکر شده است.» بعد از این بازداشت‌ها، روز گذشته خبر احضار چند عضو دیگر این سازمان نیز به میان آمد. یک منبع آگاه با اعلام این خبر به «پیام ما» گفت: «س.ع، م.ب و ب.ع از جمله این افراد بودند. بازداشتی‌ها همان دو فردی بودند که به‌صورت رسمی اعلام شد و سایر افراد به‌عنوان فرد مطلع احضار شده‌اند.»
تماس‌های «پیام‌ما» با روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست بی‌نتیجه بود و این سازمان پاسخی به ما نداد. همچنین «نورالله مرادی»، سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست، در پاسخ به «پیام‌ما» گفت: «من از سه روز پیش مریض هستم و در بیمارستانم. بعد از سفر خوزستان بیمار شدم و اطلاعی از اتفاقات رخداده در سازمان و بازداشت‌ها ندارم. اگر اطلاعات جدیدی بود به اطلاع رسانه‌ها می‌رسانیم.»
شنیده‌ها حاکی از این است که اتهام درج‌شده در پروندۀ متهمان، ارتشا است که مربوط به ارتباط این متهمان با برخی صنایع آلاینده بوده است. «پیام ما» همچنان در حال پیگیری این خبر و تکمیل اطلاعات مرتبط با این پرونده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خدا کند این را پیراهن عثمان نکنند .بهتره سری به بغل دست قوه قضاییه که در امان نشسته بزنیم .دارایی‌های کارمندان سازمان املاک و اسناد گواهی می‌دهد .قضاوتی نمیکنم ولی اینها زیر نهاد قوه قضاییه چه کارهایی کردند که بهتره صورت درآمد و اموال کارمندان گذشته و حال بررسی شود ایمن زیر چتر قوه با خیال راحت .کسی هم ادعای پاکی نکند چون با در دست داشتن سند منزل مسکونی و به قصد فروش متوجه امیال و خواسته ها و کارشکنی‌های اینها میشوید .مردم از اینها خسته شدند نه از آواهای دینی که از زنگ گوشیهایشان شنیده میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا