خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا هم دادگاهی شدند

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی کشف حجاب، برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا پرونده قضایی تشکیل شده است.

طرح عفاف و حجاب در راستای برخورد با کشف حجاب در معابر، اصناف و خودروها از ۲۶ فروردین ماه با دستور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور آغاز شده است.

به گزارش فارس، در این راستا مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که در پی کشف حجاب دو بازیگر سینما و تلویزیون، افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده و پرونده به دادسرای ارشاد ارسال شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سوال
    خانم های بالای ۶۱ سال ،حجاب بر انان واجب یا مستحب ویا …..است؟
    سوال
    خانم های غیر مسلمان و کنیزان جوان و زیبا وجنیف..ی !!!!!!و یا خانم های مسلمان که تذکر گرفتن، ولی حجاب را رعایت نمی کنند،میتوانند بی حجاب در معابر تردد کنند ؟

    2
    2
  2. مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با این اعلام اثبات کرد که نسبت به امور مذهبی ناآگاه است!! بانوانی با شرایط نامبردگان از نظر قرآن الزامی به رعایت حجاب ندارند.
    توصیه میشود لطفاً آیه ۶۰ سوره نور را مطالعه کنند.

    2
    4
  3. در سوره نور آمده خدا به حضرت محمد ص گفته به زنان مومنت بگو حجاب را رعایت کنند. پس وقتی کسی ایمان ندارد. چرا باید حجاب را رعایت کند. بگذارید ما بفهمیم چه کسی با ایمان است چه کسی نیست.

  4. بی حجابی اگر جامعه را درگیر بی ثباتی کند باید رعایت شوجلویش گرفته شود وگرنه اشکالی ندارد جامعه باید اصالت و بنیانش را حفظ کند جامعه باید رشد کند انچه که به هر دلیل جامعه را از رشدش باز دارد باید برطرف شود ما نه به ان سختگیرهای اول ونه به این بد حجابی های اخیر راضی هستیم زیرا همه فکر و توان یک جامعه (جوان)را گرفته که چگونه از دیگری عقب نماند این یعنی نابودی فکر و اندیشه یک جوان و در اصل نابودی یک جامعه

  5. متاسفانه از قرآن شیعیان همه چیز پاک شده است مانند قطع کردن دست دزد- وفا به عهد- نخوردن ربا، فقط حجاب مانده که آنهم پررنگ تر شده است زیرا خدا گفته برای خانمهای مسن اجباری نیست که ما برای همه اجبار کرده ایم

    2
    3
    1. واقعا درست مي گين اين همه پرونده دزدي و ربا خوري و عدم وفاي به عهد و تعهد كه در دادگاهها محكوم ميشن و كم هم نيست فقط شوخيه
      هر چي كليپهاي فحشا گرامها به خورد ما ميدن درسته بقيش اشتباه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا