خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یکی از اعضای دفتر زاکانی بازداشت شد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.یکی از اعضای دفتر زاکانی بازداشت شد

مهدی عباسی، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد نباید هیچگونه تبعیضی دیده شود، گفت: بنا بر بیانات مقام معظم رهبری، کسی که آلوده به فساد باشد، قادر نخواهد بود که با فساد مقابله کند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: قرار بود پیش از عید موضوعاتی از اتفاقات شهرداری مطرح کنم که پریشب متوجه شدم که یکی از اعضای دفتر شهردار تهران به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است.

عباسی با بیان این که عناصری در سال گذشته نیز در دفتر شهردار تهران بازداشت شده بودند، اظهار داشت: سوالاتی مطرح است که چه کسانی، این افراد را وارد شهرداری کرده و به آنها مسئولیت داده‌اند و این افراد با چه کسانی روابط مالی دارند؟

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: افرادی هستند که از آنها اخاذی شده و مورد ظلم قرار گرفته‌اند و اگر صلاح دیده شود، آمادگی دارند در صحن شورا حاضر شوند و باید این اتفاقات رمزگشایی شود‌.

عباسی تاکید کرد: خلاف واقع را پشت سر هم تکرار کردن شاید افکار عمومی را قانع کند، اما برای بنده باور کردنی نیست.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: اگر هر فردی احساس می‌کند مطالب من خلاف واقع است و شهرداری طیب و طاهر است، جلسات آینده شورا وجود دارد و بنده با مستندات حضور خواهم یافت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا