خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | محسن رضایی از دولت رانده و از مجمع مانده این روزها چه می کند؟

شبکه شرق نوشت: صاحب ایده‌های اقتصادی عجیب از دولت رانده و از مجمع مانده، به اظهارنظرهای کلی در یک سال گذشته اکتفا کرده و این سوال بی‌پاسخ را به وجود آورد که «محسن رضایی دقیقا کجاست، چه می‌کند؟ و کارویژه او برای دولت و اقتصاد کشور چیست؟

در بیش از یک سال گذشته رضایی مطابق عادت مالوف در جلسات، سفرها، راهپیمایی‌ها و دیدارها دیده شده و سخنرانی کرده اما همچنان مشخص نیست که در وانفسای این روزهای شرایط اقتصادی او چقدر سهم دارد و معاونت اقتصادی تا امروز چه کارکردی داشته‌است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اقامحسن می خواست ارزش پول ملی را بالاتر از تمامی کشورهای خاورمیانه کنه حالا که تو این چند سال ارزش پول ملی حتی از عراق هم به یک چهارم کمتر شد دو سه سال پیش یک هزار دیناری عراق حدود 10 هزار بود حالا 40 هزارتومان . چطور اقا محسن روش می شه دوباره کاندیدای ریاست جمهوری بشه

  2. این شخص شخیص و همکاران و همفکرانش غیر قمپض در کردن کاری دیگه هم دارند .حاج مهدی متوسلیان که نیست . ایکاش خیال‌بافی نمی‌کرد .نتیجه نمره بیست کارنامه اش همین اوضاع و روزگاریست که میبینیم .دروغگویانی که وعده وعید خوب میدادند الان ساکت نشسته .پوزش و عذرخواهی هم ندارند چون رو دارند .فکر کنم دوباره کاندیدای ریاست جمهوری شود

  3. مردم ساده دل ایران هنوز خیال میکنند که رئیس جمهور یا وزیر کاره‌ای هست و اختیاری از خود دارد. کسی که به وزارت یا نمایندگی مجلس یا … میرسد همینکه یک پول درشتی بدست می‌آورد و کلی فرصت اقتصادی و آشنایی و … پیدا می‌کند برود خدا را شکر کند ایده دادن و خلاقیت و آرزو باشد پیشکش.
    صدتا رئیس‌جمهور رنگارنگ (چپی، راستی، اصلاح طلب، اصول گرا، کت‌شلواری، معمم و…) هم عوض بشوند اوضاع کشور عوض که نمی‌شود هیچ ، بدتر هم خواهد شد.

    4
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا