خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طرحی به نام تصادفات اما به کام شرکت های بیمه

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: تخلفات حادثه ساز زمینه ساز بروز خیلی از تصادفات می‌باشد و پلیس برای آن هم جریمه و هم نمرات منفی و حتی برای این تخلف، توقیف خودرو در نظر گرفته است.

سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در اولین حادثه ناشی از تخلف حادثه ساز، توسط بیمه از راننده مقصر دو نیم درصد از خسارات بدنی و مالی پرداخت شده باز دریافت می‌گردد و در دومین حادثه از ناشی از تخلفات حادثه ساز از سوی راننده مقصر، ۵ درصد و در صورت تکرار و در سومین حادثه ناشی از تخلف حادثه ساز، ۱۰ درصد از خسارت‌های پرداخت شده توسط بیمه از راننده مقصر باز دریافت می‌گردد. 

سرهنگ مومنی افزود:تخلفات حادثه ساز زمینه ساز بروز خیلی از تصادفات می‌باشد و پلیس برای آن هم جریمه و هم نمرات منفی و حتی برای این تخلف، توقیف خودرو در نظر گرفته است.

وی گفت: شرکت‌های بیمه با راننده‌ای که تخلفات حادثه ساز انجام می‌دهند به این طریقه‌ای که ذکر شد برخورد می‌کند تا زمینه‌ای باشد جهت کاهش تخلفات حادثه ساز و در کاهش حوادث رانندگی تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: تخلفات حادثه ساز شامل: سرعت غیر مجاز، عبور از محل ممنوع، حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها، عبور از چراغ قرمز، عبور وسایل نقلیه از پیاده رو‌ها، عدم رعایت حق تقدم و دور زدن در محل ممنوعت می‌گردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا