خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز بامداد 13 اردیبهشت 1402 | جدال جذاب لبرون جیمز و استفن کری

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز را در انصاف ورزشی ببینید؛ دیدار بامداد چهارشنبه دو تیم در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب برگزار می‌شود.

مسابقات اتحادیه ملی بسکتبال موسوم به nba در دوره 77 خود به سر می‌برد و پس از پایان مسابقات فصل عادی از مدتی پیش مرحله پلی آف ان بی ای در حال برگزاری است که بامداد فردا از ساعت 5:30 اولین دیدار نیمه‌نهایی کنفرانس غرب بین گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز به میزبانی وریرز در چیس سنتر برگزار می‌شود که شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز بامداد 13 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت وریرز و لس آنجلس لیکرز

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز بامداد 13 اردیبهشت 1402 | جدال جذاب لبرون جیمز و استفن کری
(برای تماشای پخش زنده دیدار لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز بامداد 13 اردیبهشت 1402 | جدال جذاب لبرون جیمز و استفن کری

پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز

در کنفرانس غرب اتحادیه ملی بسکتبال 4 تیم دنور ناگتس، فینیکس سانز، لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت واریرز به نیمه‌نهایی رسیده‌اند و در کنفرانس شرق نیز 4 تیم میامی هیت، نیویورک نیکس، فیلادلفیا سونتی سیکسرز و بوستون سلتیکس به جمع 4 تیم رسیده‌اند.

اما دیدار لس آنجلس لیکرز و گلدن استیت وریرز از جذابیتی متفاوت برخوردار است چراکه دو ستاره افسانه‌ای تاریخ ان بی ای در ترکیب دو تیم قرار دارند؛ کینگ لبران جیمز برای پرافتخارترین تیم تاریخ NBA یعنی ال ای لیکرز به میدان می‌رود و گلدن استیت نیز از حضور استفن کری بزرگ در ترکیب خود بهره می‌برد.

جالب اینجاست در دو سال 2016 و 2018 دو فینال خاطره‌انگیز بین کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت واریرز برگزار شد که اولی به نفع کلیولند و لبران جیمز تمام شد و دومی به نفع وریرز و استفن کری و حالا دوباره در مرحله‌ای حساس این دو ستاره جاودان در برابر هم قرار می‌گیرند.

کری 4 بار با تیم تمام دوران حرفه‌ای خودش یعنی گلدن استیت قهرمان ان بی ای شده و گینگ جیمز نیز 4 بار با سه تیم کاوالیرز، میامی هیت و لیکرز قهرمان ان بی ای شده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده بسکتبال گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز در نیمه نهایی کنفرانس غرب nba را از طریق لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار گرفت تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا