خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ایران و شیعیان برند‌گان واقعی نبرد موصل

سرلشگر بازنشسته ارتش آمریکا، ایران و نیروهای مبارز شیعه عراقی را برندگان واقعی حمله به موصل عنوان داشت.

به گزارش فارس، سر لشگر بازنشسته «مایکل فلین» امروز (دوشنبه) در اظهار نظری گفت، ایران بعد از بازپس‌گیری موصل پیروز واقعی عرصه است.

به نوشته وبگاه «واشنگتن اگزمینر» این مقام ارشد نظامی سابق آمریکا در گفت‌و‌گو با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: «ما مجبوریم با کشورهای عربی، ناتو و عراق همکاری کنیم و من به شما می‌گویم که در خاتمه پیروز بزرگ میدان موصل ایران است . شیعیان عراق تحت حمایت ایران برندگان این عرصه خواهند بود.»

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا متوجه رخنه عناصر افراطی اسلامگرا به داخل خاک آمریکا شده و این بدان معنا است که ما شاهد افزایش مشکلات در کشور خواهیم بود.

سرلشگر بازنشته ارتش آمریکا افزود: «مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم با حمله به موصل برطرف نمی‌شود.ما مجبوریم در طولانی مدت با یک جریان فکری سر و کار داشته باشیم. این مشکل فراتر از سن برناردینو، اورلاندو،نیویورک و میناپولیس است و در همه جای وطن این مشکل وجود خواهد داشت.»

مایکل فلین سرلشگر بازنشسته نیروی زمینی آمریکا و مدیر سازمان اطلاعات دفاعی، فرمانده فرماندهی و رئیس هیئت اطلاعات نظامی از ژوئیه 2012 تا اوت 2014 بود.

فلین به عنوان یکی از چند گزینه ممکن برای معاون ریاست جمهوری دونالد ترامپ مطرح شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا