خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکم عجیب کمیته انضباطی برای مربی که در ورزشگاه نبود!

ایسنا نوشت: مربی ماشین سازی می‌گوید به اشتباه از سوی کمیته انضباطی سه ماه بابت بازی تیمش مقابل پدیده محروم شده است چراکه اصلا در بازی امسال تیمش مقابل پدیده حاضر نبوده است.

کمیته انضباطی با انتشار خبری بر روی سایت فدراسیون فوتبال، خبر از محرومیت ۳ ماهه عادل باباپور، مربی ماشین‌سازی از کلیه فعالیت‌های فوتبالی و حضور در تمامی استادیوم‌های ایران داد و دلیل این محکومیت را حمله و توهین به داور در دیدار ماشین‌سازی و شهرخودرو اعلام کرد.

این مربی در این خصوص و با تعجب اظهار کرد: من نمی‌دانم در آستانه بازی با پرسپولیس این محرومیت از کجا آمد. پارسال در دیدار دو تیم ماشین‌سازی و پدیده جنجالی پیش آمد که من ۳ ماه محروم شدم و با اعتراض باشگاه به یک ماه تقلیل یافت و من آن محرومیت یک ماهه را کشیدم. در دیدار امسال دو تیم هم من اصلا ورزشگاه نبودم و برای آنالیز دیدار پیکان و شاهین شهرداری بوشهر به بوشهر رفته بودم. چگونه وقتی در استادیوم نیستم، می‌توانم به داور حمله و توهین کنم؟

وی ادامه داد: به نظرم فدراسیون در این باره اشتباه کرده است و من از طریق باشگاه پیگیر آن خواهم بود. ما فردا با پرسپولیس بازی داریم و این اتفاق خوبی نیست و حتما این موضوع را از کمیته انضباطی پیگیری خواهیم کرد و آن‌ها باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا