خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضاییه

براساس اعلام یک منبع آگاه، شاکیان پرونده «سعید طوسی» در حال تهیه نامه‎ای خطاب به آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند.

به گزارش انصاف نیوز، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) که از روز پنجشنبه پیگیر موضوع این پرونده شده، می گوید که «شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان قرآن و نظام اسلامی به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند».

گزارش خبرگزاری ایکنا ادامه می دهد: «به دنبال طرح اتهامی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا، شاهد فضاسازی و جریان‌سازی شدید رسانه‎های خارجی و معاندان نظام جمهوری اسلامی بودیم که این نامه و ابراز انزجار شاکیان پرونده، بار دیگر طرح شومی که معاندان و دشمنان قرآن به آن دل بسته‎اند و آن را دستاویزی برای تخریب چهره انقلاب و مسئولان نظام اسلامی قرار داده‎اند، خنثی خواهد کرد.

به دنبال فضاسازی شبکه ضدانقلابی صدای آمریکا جمعی از پیشکسوتان و فعالان قرآنی نیز از جمله استاد عباس سلیمی، استاد سیدمحسن موسوی‌بلده در گفت‎وگوهایی که با ایکنا داشتند، هدف از این جریان‎سازی‎ها گسترده را انتقام از قرآن عنوان کرده و خواستار پیگیری موضوع از طریق قانونی با حفظ منطق و آرامش جامعه قرآنی شدند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خوارجی که روی حضرت علی شمشیر کشیدن هم قاری و حافظ قران بودن و جنگی که آن حضرت با اون روسیاهان کرد هیچوقت تعبیر به جنگ با قران و قاریان قران نشد افرادی فاسد بودند که قران رو حایل چهره کریه خود کرده بودند…

  2. اینهاکه می گفتندچیزی نبوده! مجازات این عمل برای این شخص مضاعف می باشد .اون ازخدابی خبران پایشان راکنار بکشندبگذارندقوه قضاییه کارش رابکند .هرکس برای این فردکارچاق کن شودیقین بدانیدکه خودش هم همین کاره است.

  3. براى انتقام از قران!!!!!!!!!! اون يكى به امام حسين توهين ميكنه ،دار و دسته شعبان بى مخ ها اطلاعيه ميده براى انتقام از امام حسين به مداح اعتراض ميكنند ، اين هم از اين. حالا متوجه شديد دين و اسلام و امام معصوم و قران از نظر بعضی بهانه است براى خفه كردن مردم

  4. انشاالله که بدون هیچگونه فشار سیاسی از ناحیه هیچ کسی ” قوه محترم قضائیه” به شکایات فوق رسیدگی کند و در صورت اثبات جرم ، حکمی خداپسندانه و متناسب با اسلام علوی صادر نماید

  5. با تاسف فراوان دیدگاه جناب عباس سلیمی با جناب بلده از زمین تا اسمان تفاوت معنا و مفهوم داشت فکر میکنم نوشته استادانه و بی غرض استادبلده به تنهایی برای هر کاری انهم درست و درمان و به موقع کفایت میکند.

  6. این پرونده در سال ۱۳۹۱ در قوه قضاییه ثبت شکایت شده‌است. سؤال اصلی این است که چرا در طی این پنج سال به شکایت نوزده شاکی آن رسیدگی نشده‌است؟؟ حتماً باید در رسانه‌های بیگانه مطرح شود و آنگاه در داخل با استدعا و خواهش از تقاضای رسیگی شود؟ از این همه احساس مسئولیت!! به کجا شکوه توان برد؟

  7. این طور که به نظر میرسه کم کم داره ماست مالی میشه.امیدواریم
    شاکیان حقشون رو بگیرن.

  8. بنظر من اگه شاکی ها خودشون رو فدا کنن و به زور حقشون رو بگیرن قلب ما هم خنک میشه ، چرا که متاسفانه به جامعه قرانی بد لطمه ای خورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا