خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سکوت معنادار آیت الله وحید درباره‌ی کنسرت قم

یک سایت اصولگرا می گوید «یکی از شخصیت های انقلابی نزدیک به آیت الله وحید در جلسه‌ای به انتقاد از وی  پرداخته که چرا در بحث مسایل فرهنگی ارشاد کمترین موضع گیری نداشته اند»؛ از جمله در مورد کنسرتی در قم که جتجالی شد.

به گزارش انصاف نیوز، سایت اصولگرای «پارس» به نقل از کسی که از او نامی نبرده است، نوشته است: «توقع داشتیم شما در مسایل پیش آمده در قم و مشهد مقدس درخصوص مسایل فرهنگی اظهار نظری می داشتید  ولی تا الآن به میدان نیامده است در حالی که نگاه و نظر ایشان در این قضایا همیشه تندتر از آقایان مراجع دیگر بوده است  حتی دفعات قبل که بحث‌های مربوط به کنسرت مطرح می‌شد نیز، اظهار نظر می‌کردید».

به نوشته ی این سایت، آیت الله وحید خراسانی هیچ واکنشی به این سخنان نداشته ولی یکی از نزدیکان وی گفته است: ایشان در حال حاضر تکلیفی برای اعتراض به این قضایا احساس نمی کنند.

همچنین این سایت اصولگرا یادآوری کرده است: «در آذر ۱۳۸۹ آیت الله وحید خراسانی نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) را در سریال تلویزیونی مختارنامه نامشروع دانست. پس از آن پایگاه تحلیلی الف به صاحب امتیازی دکتر احمد توکلی از او پرسید که «چرا رفتار آشوب طلبان و هتاکان در روز عاشورای سال 88 را محکوم نکرده‌است.»»

وی در یکی از سخنرانی‌های خود، خطاب به پاپ گفته است: «ای پاپ وامانده! که سکوت می‌کنی، عرضه داری جواب این را بدهی؟ اگر این قرآن نبود به حکم تورات و انجیلی که الآن هست، عیسی بن مریم ولد الزنا است و ولد الزنا محروم از ملکوت خدا است پس هم نسب عیسی، هم حسب عیسی به برکت نفس خاتم انبیاء است».

آیت الله وحید خراسانی در سال۱۳۹۴ در سخنرانی خود به شدت وحدت اسلامی‌را مورد انتقاد قرار داد و از داعیان وحدت اسلامی به فروشندگان بضعه المصطفی یادکرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آيه الله وحيد عاقل تر از اين حرفهاست كه بخواد ملعبه دست سياسيون خدانشناس قرار بگيره

  2. ايشان ريا كاران و نو منافقان و كاسبان دين و عاشقان قدرت را بهتر ميشناسند. براى ايشان دينشان از دنيايشان مهمتر است.  

  3. ایشان ” حضرت آیت الله وحید خراسانی ” در سنوات قبل اعلام فرمودند ” ظاهرا دو مرتبه ” برای حل مشکل ایران وعربستان از وجود آقای هاشمی رفسنجانی استفاده شود ! کدام فرد مسئول وذی نفوذ فرمایش ایشان را پیگیری نمودند ؟؟؟ چگونه است که زمانی حرف این بزرگوار خریدار ندارد اما زمانی دیگر طالب اظهار نظر ایشان میشوند ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا