خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادامه تفکیک جنسیتی دانشجویان

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تشکیل 30 دانشگاه ویژه خواهران و برادران در کشور خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز (رسانه کمپین انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان)، به نقل از فارس ،حسین نادری‏منش عصر امروز در حاشیه نشستی با دانشگاهیان سمنانی در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: براساس سیاست‏های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتظار داریم به سرعت در هر استان یک دانشگاه به عنوان دانشگاه شاخص و برتر شناخته شود.

وی تصریح کرد: در استان سمنان هم دانشگاه سمنان با توجه به پیشرفت‏هایش این نقش را ایفا خواهد کرد و جزو 30 دانشگاه برتر کشور شناخته می‏شود.

نادری‏منش، ایجاد دانشگاه ویژه خواهران و برادران را یکی از دغدغه‏های مقام معظم رهبری و خواسته مردم اعلام کرد.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رئیس دانشگاه سمنان درخواست خود را در خصوص ایجاد دانشگاه ویژه خواهران مطرح کردند که خوشبختانه مقدمات ایجاد این دانشگاه شکل گرفته و با استقبال هم رو به رو شده است.

نادری‏منش با بیان اینکه تاکنون 30 دانشگاه دولتی و غیردولتی ویژه خواهران و برادارن در کشور ایجاد شده است، افزود: تلاش می‏شود ایجاد این دانشگاه‏ها به عنوان الگویی برای دیگر کشورها قرار گیرد.

در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وزرا و هیئت دولت نیز در استان سمنان حضور دارند و هر کدام در حوزه کاری خود، مشکلات را مطرح و درخواست‏های مردمی را رسیدگی کردند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خردادماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

رئیس‌جمهور در این سفر در بیش از 45 شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا